Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Co można będzie kupić w sklepiku szkolnym? Następny artykuł: Nowi bohaterowie e‑podręcznika do edukacji wczesnoszkolnej!

Dołącz do akcji „Z serca dla dzieci” i pomóż dzieciom w potrzebie!

Dziecko, , tagi: akcja charytatywna
Ponad 2,5 mln ludzi w Polsce (czyli ponad 7% społeczeństwa) żyje w skrajnym ubóstwie. Prawie 1 mln z nich to dzieci i młodzież. Często żyją oni w rodzinach, które nie mogą zaspokoić swoich podstawowych potrzeb: brakuje im środków czystości i higieny, jedzenia. Właśnie ruszyła ogólnopolska akcja pomocy dla najbardziej potrzebujących dzieci, prowadzona przez Polski Czerwony Krzyż, firmę P&G i Kaufland.
pck

Jak twierdzi Leszek Mizieliński, wiceprezes Polskiego Czerwonego Krzyża: Skala problemu jest ogromna i niestety wciąż rośnie. Dlatego PCK prowadzi szereg akcji pomocowych, które mają na celu poprawę warunków życia najmłodszych i ich rodzin na terenie całego kraju. Choć to kropla w morzu potrzeb, czasami nawet drobna pomoc może w realny sposób zmienić życie jakiegoś dziecka na lepsze – dodaje.

25.08 w siedzibie PCK w Warszawie odbyła się konferencja inaugurująca akcję „Z serca dla dzieci”, która prowadzona jest przez PCK, firmę P&G i jej marki, takie jak Pampers, Lenor, Ariel czy Gillette, oraz sieć sklepów Kaufland. Każdy zakup wybranych produktów P&G w tej sieci to pomoc dla najuboższych dzieci w Polsce. Trafi do nich zapas pieluszek Pampers, a także rzeczy, których tak często brakuje, by dzieciom spało się ciepło i wygodnie, jak kocyki, pościel czy piżamki.

W akcję zaangażowała się znana ze swoich działań społecznych Katarzyna Cichopek, mama dwójki dzieci. Zapraszamy do przeczytania wywiadu z aktorką!

katarzyna cichopek

Wielka siła akcji tkwi w tym, że każdy może się w nią włączyć i przyczynić do tego, by jak najwięcej dzieci w Polsce choć przez chwilę poczuło domowe ciepło. A pomóc jest przecież tak łatwo. Możemy to zrobić przy okazji codziennych zakupów, nie wydając dodatkowych pieniędzy. Zachęcam więc do przyłączenia się do tego działania. W ten sposób wszyscy możemy sprawić, że na twarzy jakiegoś dziecka w Polsce pojawi się uśmiech.

Katarzyna Cichopek

Ty także możesz pomóc - znajdź sklep Kaufland w twojej okolicy i przyłącz się do akcji „Z serca dla dzieci”!

Wystarczy do 30 września odwiedzić dowolny sklep Kaufland i kupić produkty wybranych marek P&G: Always, Ariel, Bonux, Fairy, Gillette, Head&Shoulders, Lenor, Old Spice, Pampers, Pantene i Vizir. 1% z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz podopiecznych PCK.

produkty

W akcję zaangażowane są okręgowe i rejonowe oddziały PCK. Wolontariusze i pracownicy oddziałów zidentyfikowali najbardziej potrzebujące rodziny, określając ich największe potrzeby. Polski Czerwony Krzyż zadba także o to, by produkty i zebrane podczas akcji fundusze zostały przeznaczone na zakup tego, co najpotrzebniejsze do zdrowego i radosnego rozwoju maluchów.

Marki P&G biorące udział w akcji:

marki

materiał partnera

zdjęcia: materiały PR

Zobacz także