Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Jak wrócić do formy po porodzie - sprawdzone sposoby Następny artykuł: Co słyszy dziecko w brzuchu?

Ćwicz z dzieckiem po porodzie i wróć do formy sprzed ciąży!

Chciałabyś schudnąć po ciąży ćwicząc z dzieckiem? Zobacz przegląd aktywności, które można uprawiać wspólnie z maluchem!
ćwiczenia z dzieckiem po ciąży

W pierwszych miesiącach po porodzie nie zawsze łatwo jest znaleźć czas na zajęcia sportowe poza domem i zaufaną osobę, która w tym czasie zaopiekuje się maleństwem. Najlepszym rozwiązaniem w takiej sytuacji są ćwiczenia razem z dzieckiem! Połączysz dbanie o sylwetkę z zabawą i kontaktem z maluszkiem.

Ćwiczenia z dzieckiem w domu - przykłady

Możesz robić przysiady trzymając malucha na rękach albo unosić dziecko do góry – ćwiczenie świetnie kształtuje mięśnie ramion i pleców. Mięśnie nóg i pośladków wzmocnisz kładąc dziecko na klatce piersiowej i podnosząc nogi, robiąc delikatne skłony albo wykonując klasyczny „rowerek” w powietrzu. Leżąc na plecach, z ugiętymi w kolanach nogami, możesz ułożyć maluszka na biodrach i delikatnie je podnosić i opuszczać. Tego typu ćwiczeń jest dużo – wszystko zależy od indywidualnych potrzeb, kreatywności i wieku dziecka. Jeśli miałaś cesarskie cięcie, to nie możesz intensywnie ćwiczyć przez co najmniej 6 tygodni po porodzie – oczywiście oprócz ćwiczeń relaksacyjnych i mięśni Kegla. Wszystkie ćwiczenia z dzieckiem muszą być wykonywane z dużą ostrożnością. Pamiętaj, żeby utrzymywać kontakt wzrokowy z dzieckiem i uśmiechać się do niego.

fitness i basen dla mam z dziećmi

Fitness i basen dla mam z dziećmi

Obecnie oferta wielu basenów i siłowni obejmuje zajęcia na które można przyjść razem z dzieckiem. Poszukaj w swojej okolicy klubów fitness, które organizują zajęcia dla młodych mam. Zazwyczaj są to zajęcia w kameralnych, maksymalnie kilkuosobowych grupach. Miła atmosfera, kąciki zabaw dla dzieci, miejsca do karmienia, przewijaki i program ćwiczeń dopasowany do potrzeb kobiet po ciąży – to wszystko sprzyja szybkiemu zrzucaniu zbędnych kilogramów, poprawie nastroju i pogłębianiu psychicznej i fizycznej więzi z maleństwem.

Lubisz pływać? Zwróć uwagę na oferty basenów – w niektórych placówkach są specjalne godziny dla rodzin podczas których na basen wpuszczani są wyłącznie rodzice z dziećmi i przysługują im specjalne - promocyjne ceny. Dziecko można zacząć oswajać z wodą już od 4-5 miesiąca życia.

Zobacz też inne sposoby na powrót do formy po ciąży

Ćwiczyłyście kiedyś z dzieckiem? Podzielcie się wrażeniami! :)

 


Zobacz także

Polecany film

Ćwiczenia na mięśnie pośladków Fitness team Polki.pl

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

11 grudnia 2016, 11:04
babyonline.pl