Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Wyjątkowa akcja #dontforgetdads Następny artykuł: 7 książeczek, które wspomogą naukę korzystania z nocnika

Socality Barbie podbija serca internautów!

Dziecko,
,
, tagi: zdjęcia, lalka barbie, instagram, lalka, fotografia, Barbie
Za co internauci kochają Socality Barbie? Na czym polega jej fenomen i skąd się wzięła jej popularność? Czy Socality Barbie jest dowodem na to, że potrafimy śmiać się sami z siebie?

Socality Barbie żart czy refleksja nad pokoleniem?

Barbie zamienia swoją Corvette na Subaru, zakłada plecak z Filson i okulary z Wabry Parkers. Ona żyje autentycznie (#authenctic), kocha życie towarzyskie (#socality) i bez skinienia palcem jest znacznie lepsza niż ty.

Około 3 miesiące temu w serwisie Instagram pojawiło się konto Socality Barbie, które w szybkim tempie zyskało ponad 700 tysięcy obserwatorów. Jego założycielką i autorką zdjęć jest fotografka ślubna z Portland, która chce pozostać anonimowa. Konto Socality Barbie zostało założone dla żartu. Fotografka obserwowała młodych ludzi, którzy korzystają z serwisu Instagram. Zauważyła, że użytkownicy umieszczali w serwisie zdjęcia zrobione w tych samych miejscach, zmodyfikowane takim samym filtrem i oznaczone identycznymi hashtagami (#liveauthentic czy #socality).
"Pierwsze, co przyszło mi na myśl obserwując tych młodych ludzi to Barbie. Bo co mogłoby lepiej oddać to zjawisko, niż masowo produkowana lalka."
Tak powstało Socality Barbie, które w prześmiewczy sposób pokazuje trend w fotografii uprawiany przez podróżującą po świecie generację Y. Socality Barbie to zbiór wymuskanych selfie w egzotycznych miejscach, czy też artystycznych zdjęć kawy z odpowiednio nałożonym filtrem. Estetyka żywcem wyjęta z Kinfolk, wszechobecna na Instagramie.

Prawdopodobnie masz podobne zdjęcia na swoim Instagramie, albo znasz kogoś, kogo konto wygląda jak Sociality Barbie.

Generacja Y

Generacja Y to pokolenie urodzone między '84 a '97 rokiem, wychowywane w realiach wolnego rynku. Wszechobecna i ogólnodostępna technologia oraz umiejętność korzystania z mediów cyfrowych spowodowały, że są tak różni od swoich rodziców. Młodzi ludzie generacji Y mają łatwy dostęp do Internetu, co pozwala im na kontaktowanie się z całym światem, żyją w tzw. „globalnej wiosce”. Łatwy dostęp do wiedzy przyczynia się do tego, że są dobrze wykształceni i nieustannie się szkolą. Wybierając cele życiowe stawiają na doświadczanie i wysoką jakość życia, a nie posiadanie. Są tolerancyjni, otwarci na inność, bardzo pewni siebie i mają duży apetyt na życie.

Jak Wam się podobają selfie Socality Barbie?

Zdjęcia: instagram.com/socalitybarbie

Źródło: wired.com


Zobacz także

Polecany film

Lalki na wózkach inwalidzkich

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

3 grudnia 2016, 22:53
babyonline.pl