Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: To rozświetlacz? Nie, to brązowy medal olimpijski! Następny artykuł: Podsumowanie Wielkiej MotywAkcji z Big-Active – poznaj zwycięskie odpo...

Błędy, które robią kobiety rozpoczynające przygodę z fitnessem

Fitness,
,
, tagi: jak ułożyć plan treningowy, dlaczego nie chudnę
Podobno jednym z powodów, dla których rozpoczynając przygodę z fitnessem nie osiągamy zamierzonych celów, jest nasza niewiedza.

Często nie wiemy, co robić i działamy intuicyjnie, a kiedy ćwiczenia nie przynoszą efektów, poddajemy się. Jak zapobiec zbyt szybkiemu zniechęceniu się do treningów?

W galerii znajdziecie kilka błędów, których należy wystrzegać się na samym początku.

Czytaj też:  Gwiazdy, które sporo schudły

Polecany film

Ćwiczenia ze sztangą Fitness team Polki.pl


Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

19 stycznia 2017, 01:20

Nasze propozycje