Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: 5 sposobów, by zmotywować się do ćwiczeń zimą Następny artykuł: 5 powodów, by robić i pić mleko migdałowe

3 proste i skuteczne ćwiczenia na biust

Fitness,
,
, tagi: trening, Ewa Chodakowska, ćwiczenia na biust
Prezentujemy 3 proste ćwiczenia, które pomogą Ci w ujędrnianiu biustu. Trening jest rekomendowany przez Ewę Chodakowską w magazynie Be Active!

ćwiczenia na biust

Wersja dla początkujących:

Wszystkie ćwiczenia wykonaj jedno po drugim z jak najkrótszymi przerwami między nimi. Całość powtórz 2 razy.

Wersja dla średniozaawansowanych i zaawansowanych:

Wszystkie ćwiczenia wykonaj jedno po drugim z jak najkrótszymi przerwami między nimi. Całość powtórz 3 razy.

Ćwiczenie 1: skręty bioder w podporze przodem

ćwiczenia na biust

Przyjmij pozycję jak do pompki, ale oprzyj się na przedramionach (łokcie pod barkami). Ciało w prostej linii! Obracaj w kierunku podłogi raz lewe, raz prawe  biodro. Wykonaj 20 skrętów bioder – po 10 na każde z nich.

Ćwiczenie 2: damskie pompki na klatkę

ćwiczenia na biust

Przyjmij pozycję do tzw. damskiej pompki. Dłonie ustaw szerzej niż na szerokość barków. Jeśli dasz radę, trzymaj tułów, biodra i uda w linii prostej. Jeśli nie dasz rady, lepiej nieco unieść biodra niż je opuścić. Ugnij łokcie do kąta prostego – łokcie  kierują się na boki. Wyprostuj łokcie. Wykonaj 12–15 powtórzeń. Oddychaj!

Ćwiczenie 3: sięganie w podporze bokiem

kobieta ćwiczenia na biust

Przyjmij pozycję podporu bokiem na przedramieniu. Łokieć pod barkiem. Nogi, biodra i tułów w linii prostej. Wyciągnij wolną rękę w górę. Obróć tułów przodem do podłogi i sięgnij jak najdalej wolną ręką pod tułowiem. Wróć do pozycji wyjściowej. Wykonaj 12–15 powtórzeń i ćwicz na drugim boku.

Zobacz także 3 ćwiczenia na smukłe nogi

Rysunki: Svetlana Kuznetcova, dla Be Active

Więcej w najnowszym Be Active nr 1 (7) styczeń 2016!

zdjęcia: Fotolia

Polecany film

Rozgrzewka przed treningiem Fitness team Polki.pl


Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

17 stycznia 2017, 12:01

Nasze propozycje