Poprzedni artykuł: 5 sposobów, by zmotywować się do ćwiczeń zimą Następny artykuł: 5 powodów, by robić i pić mleko migdałowe

3 proste i skuteczne ćwiczenia na biust

Fitness,
,
, tagi: trening, Ewa Chodakowska, ćwiczenia na biust
Prezentujemy 3 proste ćwiczenia, które pomogą Ci w ujędrnianiu biustu. Trening jest rekomendowany przez Ewę Chodakowską w magazynie Be Active!

ćwiczenia na biust

Wersja dla początkujących:

Wszystkie ćwiczenia wykonaj jedno po drugim z jak najkrótszymi przerwami między nimi. Całość powtórz 2 razy.

Wersja dla średniozaawansowanych i zaawansowanych:

Wszystkie ćwiczenia wykonaj jedno po drugim z jak najkrótszymi przerwami między nimi. Całość powtórz 3 razy.

Ćwiczenie 1: skręty bioder w podporze przodem

ćwiczenia na biust

Przyjmij pozycję jak do pompki, ale oprzyj się na przedramionach (łokcie pod barkami). Ciało w prostej linii! Obracaj w kierunku podłogi raz lewe, raz prawe  biodro. Wykonaj 20 skrętów bioder – po 10 na każde z nich.

Ćwiczenie 2: damskie pompki na klatkę

ćwiczenia na biust

Przyjmij pozycję do tzw. damskiej pompki. Dłonie ustaw szerzej niż na szerokość barków. Jeśli dasz radę, trzymaj tułów, biodra i uda w linii prostej. Jeśli nie dasz rady, lepiej nieco unieść biodra niż je opuścić. Ugnij łokcie do kąta prostego – łokcie  kierują się na boki. Wyprostuj łokcie. Wykonaj 12–15 powtórzeń. Oddychaj!

Ćwiczenie 3: sięganie w podporze bokiem

kobieta ćwiczenia na biust

Przyjmij pozycję podporu bokiem na przedramieniu. Łokieć pod barkiem. Nogi, biodra i tułów w linii prostej. Wyciągnij wolną rękę w górę. Obróć tułów przodem do podłogi i sięgnij jak najdalej wolną ręką pod tułowiem. Wróć do pozycji wyjściowej. Wykonaj 12–15 powtórzeń i ćwicz na drugim boku.

Zobacz także 3 ćwiczenia na smukłe nogi

Rysunki: Svetlana Kuznetcova, dla Be Active

Więcej w najnowszym Be Active nr 1 (7) styczeń 2016!

zdjęcia: Fotolia

Polecany film


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

16 sierpnia 2018, 01:12

Nasze propozycje