Poprzedni artykuł: Niedawno urodziła córeczkę, a już jest na diecie! Co na to fani? Następny artykuł: Schudła ponad 100 kg, ale... wcale nie jest szczęśliwa. Zobaczcię tę s...

Zgrabne nogi Anastasii Steel to zasługa tych prostych ćwiczeń. Ty też dzięki nim znajdziesz swojego Greya :)

Fitness,
,
, tagi: Dakota Johnson
Nie da się ukryć, że Jamie Dornan wypracował ciało, do którego wzdychają kobiety na całym świecie. Ale jego filmowa partnerka również włożyła wiele wysiłku, aby i męska część publiczności miała na co popatrzeć. Jaki jest jej sekret?

Zarówno w „50 Twarzach Greya”, jak i „Ciemniejszej stronie Greya” pojawiają się sceny, gdzie główna bohaterka występuje kompletnie nago. Na pewno zwróciłyście uwagę na to, że kamera najczęściej pokazuje jej pośladki oraz nogi. A to akurat jest nie bez znaczenia… :)

Nogi to coś, na co mężczyźni bardzo często zwracają uwagę. A wiele z nas, kobiet, pomija trening tej części ciała. To prawda, że jest dość bolesny i nieprzyjemny – zarówno fizycznie, jak i psychicznie. Ale żeby osiągnąć zamierzony cel, trzeba wyjść ze swojej strefy komfortu i popchnąć siebie odrobinę dalej. Trening nóg to ważna część pracy nad całym ciałem, której nie wolno pomijać – powiedziała Ramona Braganza w rozmowie z „Yahoo”.

Podczas gdy Jamie musiał skupiać się na zwiększeniu masy mięśniowej i zredukowaniu tkanki tłuszczowej, jego filmowa partnerka pracowała nad wysmukleniem nóg, delikatnym zarysowaniem mięśni oraz przyspieszeniem metabolizmu.

Indywidualny plan ćwiczeń Dakoty Johnson powstał właśnie przy współpracy z trenerką cheerleaderek, a także trenerką fitness – Ramoną Braganzą. Obejmował głównie pracę nad nogami, bo okazuje się, że wiele gwiazd ignorują tę partię ciała, a przecież to ona między innymi rozpala wyobraźnię mężczyzn.

Każdy dzień aktorka rozpoczynała od jogi. Powtarzała określone sekwencje pozycji przez dwie lub trzy minuty. Wszystko po to, aby rozluźnić mięśnie i ścięgna oraz przygotować je na dalszy trening. Dopiero później zaczynał się prawdziwy wycisk...

Ćwiczenie na uda i pośladki

Źródło: Pinterest

Aby wykonać to ćwiczenie, należy położyć się na prawym boku i oprzeć ciężar ciała na łokciu. Nogi połóż wyprostowane jedna na drugiej. Lewą zacznij podnosić na 15-20 cm do góry, utrzymując ją przy tym wyprostowaną w kolanie. Wykonaj 32 szybkie ruchy. Teraz zacznij tą samą nogą zataczać 32 małe kółka w powietrzu. A kiedy skończysz i tę część, połóż ponownie nogę, unieś biodra i przeliteruj cały alfabet. Powtórz to wszystko na lewym boku.

Ćwiczenie na wewnętrzną partię ud

Źródło: Pinterest

Z tą częścią zmaga się niestety wiele kobiet... Jest ona dość problematyczna, ale warto o nią powalczyć. Na szczęście Braganza wymyśliła sposób na to, jak wreszcie wysmuklić to miejsce. Ponownie połóż się na prawym boku. Lewą nogę skrzyżuj z przodu, kładąc płasko stopę. Teraz prawą nogę unoś jak najwyżej potrafisz aż 32 razy. Kiedy skończysz tę część, zacznij jeszcze zataczać 32 małe kółka. Powtórz wszystko na lewym boku.

Ćwiczenie na pośladki

Źródło: Pinterest

Uklęknij na kolanach podbierając się dłońmi. Kręgosłup trzymaj cały czas prosto. Prawą nogę ugnij w kolanie i wyprostuj, wyciągając ją w tym samym momencie w kierunku sufitu. Teraz wróć do pozycji wyjściowej i powtórz wszystko 32 razy. To samo zrób z lewą nogą.

Ćwiczenie na mięśnie łydek

Źródło: Pinterest

To ćwiczenie nie jest skomplikowane, ale wymaga użycia hantla lub czegoś, co swobodnie będziesz mogła utrzymać stopami. Połóż się płasko na brzuchu. Dłonie możesz położyć wzdłuż ciała lub pod brodą. Teraz chwyć przedmiot w stopy i powoli zacznij go przenosić do pozycji, w której twoje kolana będą zgięte. Powtórz do 32 razy.

Kiedy zakończysz pierwszą serię ćwiczeń, wróć do początku i wykonaj jeszcze jedną. Kiedy dojdziesz do wprawy zacznij robić trzy serie. 

Zdjęcie główne: Instagram

Polecany film

Dakota Johnson o swojej rodzinie i dorastaniu na planie filmowym


Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

23 lipca 2017, 16:54

Nasze propozycje