Poprzedni artykuł: Marzycie o figurze Ewy Chodakowskiej? Te produkty z Rossmanna wam w ty... Następny artykuł: Znamy sekret idealnej figury Kourtney Kardashian! Chodzi o zdrową prze...

Trening GRIT dużo obiecuje. Wystarczy 30 minut, abyś zaczęła chudnąć?

Fitness,
,
, tagi: odchudzanie, trening cardio, trening interwałowy
Trening GRIT to tylko 30 minut ćwiczeń. Podobno tyle wystarczy, żeby pozbyć się w nowym roku oponki i boczków, a przy okazji wyrzeźbić pośladki.

Jeśli nienawidzisz biegania, a na siłowni zastanawiasz się, do czego służy połowa urządzeń, ten trening jest dla ciebie idealny. Odpowiedzialny za niego zespół Les Mills zadbał o to, aby w krótkim czasie zapewnić maksymalne efekty. Możesz go wykonywać w domu, poświęcając na ćwiczenia zaledwie pół godziny 2-3 razy w tygodniu.

Jak działa trening GRIT?

Trening GRIT jest bardzo prosty do wykonania. Ponieważ w 100 procentach wykorzystuje możliwości fizyczne organizmu, daje porządny wycisk. Dzieli się na kilka faz: rozgrzewkę, która podnosi tętno i pobudza mięśnie do pracy, ćwiczenia z obciążeniem oraz trening mięśni z własnym ciężarem ciała. 

Zobacz także: Ta kobieta ważyła ponad 190 kg i nie mogła się ruszać. Teraz schudła 108 kg! Znamy jej sposób na utratę wagi

Wspomniana grupa Les Mills opracowuje jednej z najbardziej skutecznych planów treningowych, które prowadzone są w klubach fitness w aż 80 krajach. Ćwiczenia są stale udoskonalane, a ich działanie jeszcze przed wprowadzeniem potwierdzają naukowcy.

W zleconych przez grupę badaniach wykazano, że GRIT stymuluje hormon wzrostu, a ten odgrywa kluczową rolę w budowaniu masy mięśniowej. Aby pobudzić jego produkcję, trening powinien obejmować wiele powtórzeń z dopasowanym obciążeniem i niewielkim odpoczynkiem między seriami. I na tym w dużej mierze polega GRIT. Dlaczego hormon wzrostu jest tak istotny? Ponieważ wpływa na redukcję tkanki tłuszczowej

Zobacz także: Co to jest BBG? Dzięki temu kobiety chudną jak szalone!

Trening GRIT - jak ćwiczyć?

Intensywność ćwiczeń należy dostosować do indywidualnych potrzeb. Inaczej już na początku przemęczymy organizm i zniechęcimy się do kolejnych treningów. GRIT ma trzy warianty, łatwo więc wybrać ten, który będzie nam najbardziej odpowiadał.

  • Les Mills Grit Series Strenght - te ćwiczenia odpowiadają za wysmuklenie mięśni oraz wzmocnienie całego ciała. Ale do ich wykonania potrzebne są sztangi, talerze, a także hantle. Trening przyspiesza metabolizm do tego stopnia, że organizm jest rozgrzany nawet kilka godzin po zakończeniu ćwiczeń. 
  • Les Mills Grit Plyo - w tym przypadku ćwiczenia są oparte na plyometryce. Skupiają się przede wszystkim na dolnych partiach ciała, a więc wzmacniają szczególnie nogi oraz pośladki. W ciągu 30 minut aż 40 procent włókien mięśniowych zostaje pobudzonych do pracy. Dzięki temu możemy osiągnąć smukłą oraz oporcjonalną sylwetkę. 
  • Les Mills Grit Series Cardio - te ćwiczenia są bardzo wymagające, ale poprawiają kondycję i spalają tłuszcz. Powtórzenia opierają się na wykorzystaniu ciężaru własnego ciała.

Wszystkie te trzy rodzaje treningów można ze sobą przeplatać. Ważne jest jednak to, aby ćwiczyć 2-3 razy w tygodniu i stosować zbilansowaną dietę. Poniżej możesz zobaczyć, jak wygląda pełnowymiarowy trening GRIT:

Zdjęcie główne: istockphoto.com

Polecany film


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

22 lipca 2018, 13:04

Nasze propozycje