Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Popularna trenerka fitness pokazuje, że "kaloryfer" na brzuchu to... ś... Następny artykuł: Chcesz schudnąć na wiosnę? Mamy dietę Karoliny Szostak! Bardzo szczegó...

3 minuty... Tyle wystarczy, by wiosną odsłonić PŁASKI brzuch :)

Fitness,
,
, tagi: brzuch
Koniec słodkiego obżarstwa. Najwyższa pora zrobić rachunek sumienia i wprowadzić w życie drobne zmiany. Sprawią, że od razu poczujesz się lepiej, będziesz mieć więcej energii, a i wymarzony płaski brzuch wynurzy się spod tłuszczyku ;)

Tę jedną zasadę wszyscy powtarzają jak mantrę. Chociaż nie wiem jak intensywny trening brzucha będziesz codziennie wykonywać, nie osiągniesz upragnionego efektu. Nad tym pracuje się głównie w kuchni, a ćwiczenia są zaledwie dodatkiem, który pozwala wyrzeźbić mięśnie. Jak już pewnie się domyślasz, podstawą jest zbilansowana dieta.

Podstawowa zasada rzeźbienia brzucha

Zacznij od określenia stałych pór posiłków. Podziel dzień na pięć części, w których pozwolisz sobie na chwilę wytchnienia i zjesz coś. Dużym ułatwieniem będzie dla Ciebie przygotowywanie dań każdego wieczora. Będziesz mieć o wiele większą świadomość tego, ile kalorii każdego dnia zjadasz. Zadbasz również o odpowiednią wielkość każdego posiłku.

Źródło: Pinterest

Przy komponowaniu posiłków warto wykorzystać "zasadę dłoni". Pamiętasz na czym polega? Ręka ściśnięta w pięść to wielkość węglowodanów na talerzu. Kolejna piąstka to białko, a cała dłoń odzwierciedla porcję warzyw. Jeśli będziesz pamiętać o tym podczas dobierania składników, to już połowa sukcesu za Tobą. Drugą część stanowią efekty, których pojawienie się wspomożesz ćwiczeniami.

Skuteczne ćwiczenie na brzuch

Niezawodnym sposobem jest tak zwany plank, czyli deska. To znienawidzone przez wiele kobiet ćwiczenie przynosi naprawdę spektakularne efekty. Rekordzista wytrzymał w tej pozycji ponad osiem godzin!

Ale spokojnie, wcale nie musisz zaczynać od tak wysokich czasów :). Na początek wystarczy, że przez pierwszy tydzień wytrzymasz w poprawnej pozycji nawet 30 sekund. W następnym tygodniu dojdziesz już do minuty i tak stopniowo zaczniesz dokładać sobie kolejne 30 sekund do treningu. 3 minuty dziennie tego ćwiczenia dają naprawdę spektakularne efekty - najlepiej zastosować wariant minuta "deski", odpoczynek, druga minuta ćwiczenia, odpoczynek, trzecia minuta. Pamiętaj o tym, by po odbytym ćwiczeniu się dobrze rozciągnąć. 

Źródło: Pinterest

Jak poprawnie wykonać deskę?

  • Rozłóż matę do ćwiczeń i połóż się na niej płasko na brzuchu.
  • Teraz oprzyj ciężar ciała na łokciach, a dłonie trzymaj zaciśnięte w pięści lub płasko na macie. Pamiętaj, aby ręce znajdowały się bezpośrednio pod barkami.
  • Podnieś biodra do góry i staraj się zachować odpowiedni balans, trzymając również ciężar ciała na palcach stóp.
  • Pamiętaj, aby tułów znajdował się w linii prostej z nogami i pupą – nie wyżej, ani też nie niżej.
  • Nie zapomnij o napinaniu przez cały czas mięśni brzucha!
zdjęcia: iStock

Polecany film

Happy Joga na dobry sen


An Error Occurred: Internal Server Error

Oops! An Error Occurred

The server returned a "500 Internal Server Error".

Something is broken. Please let us know what you were doing when this error occurred. We will fix it as soon as possible. Sorry for any inconvenience caused.

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

24 kwietnia 2017, 19:25

Nasze propozycje