Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Kolejny dietetyczny hit zza oceanu. Plan 80/20 idealny dla łasuchów? Następny artykuł: Przedwakacyjny detoks, czyli plażowa sylwetka w cztery tygodnie

Dieta owocowo-warzywna – dlaczego poprawia nie tylko figurę?

Fitness,
,
, tagi: Beata Pawlikowska, przepis na koktajl
Lato to czas, kiedy chcemy się cieszyć piękną figurę. Pomogą nam w tym... soki i koktajle! Mamy dla Was kilka sprawdzonych przepisów.

Czy na pewno wiemy, co to znaczy zbilansowana dieta? Zawsze myślimy o niej tylko w kategoriach zdrowia lub szczupłej sylwetki. Zapominamy, że to co jemy, ma ogromny wpływ na wygląd naszej skóry, włosów i paznokci. Jednym z najmodniejszych sposobów dbania o swój wygląd są diety owocowo-warzywne.

Główne skrzypce grają w nich soki i koktajle. Są szybkie i proste do przygotowania. Idealne na śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację. Zawierają całe mnóstwo witamin i minerałów, które zbawiennie wpływają na naszą skórę, np.: marchew zawiera beta-karoten, który wypływa na kolor naszej skóry (przed latem idealna), awokado jest naładowane witaminami młodości A i E, a mango ma niesamowitą ilość najlepszego przeciwutleniacza, czyli witaminy C.

Wystarczy zamienić dwa posiłki dziennie na porcję soku, a zauważycie różnicę nie tylko w wyglądzie, ale także w rozmiarze ubrań! Teraz to proste! Wystarczy obejrzeć serię filmów wideo przygotowanych przez Beatę Pawlikowską specjalnie dla serwisu polki.pl.

Zobaczcie filmy i pozwólcie Beacie zabrać was w smakowitą podróż po dalekich krajach i odległych… smakach! Te pomysły spodobają się nawet tym, którzy nie przepadają za koktajlami.
Warto się przekonać!

Przepis Beaty Pawlikowskiej na:

- koktajl z melona i pomarańczy znajdziecie TUTAJ

koktajl z awokado, melona i pomarańczy znajdziecie TUTAJ 

- sok brzoskwiniowy znajdziecie TUTAJ 

- koktajl leśny znajdziecie TUTAJ 

- sok marchewkowo- jabłkowy znajdziecie TUTAJ

- koktajl truskawkowy ze śliwkami znajdziecie TUTAJ

- koktajl truskawkowo-brzoskwiniowy znajdziecie TUTAJ

sok wiosenny z imbirem znajdziecie TUTAJ

- koktajl z pomarańczy i mango znajdziecie TUTAJ

- sok owocowy z burakiem znajdziecie TUTAJ

Zobaczcie także:  Jak szybko schudnąć kilka kilogramów?

zdjęcia: materiały PR

Zobacz także

Polecany film

Ćwiczenia na mięśnie pośladków Fitness team Polki.pl

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

10 grudnia 2016, 04:05