Poprzedni artykuł: Znana trenerka fitness skrytykowana przez fanów - wszystko przez... ce... Następny artykuł: TYLKO U NAS! Deynn i Majewski wydają swoją pierwszą książkę

Tyjesz zamiast chudnąć? Prawdopodobnie popełniasz ten JEDEN błąd

Fitness,
,
, tagi: dieta, odchudzanie
Jak mądrze wybierać przekąski, aby chudnąć, a nie tyć? Ta blogerka pokazuje, że wystarczy popełnić jeden błąd, aby cały wysiłek odchudzania poszedł na marne...

Nawet jeśli twój jadłospis w całości składa się ze zdrowej żywności, wcale nie daje ci to przyzwolenia na jedzenie bez opamiętania. Danie fit bardzo szybko można zamienić w tykającą bombę kaloryczną, która stanie się bardziej tucząca niż kawałek pizzy. Jak tego uniknąć?

Kaloryczność potraw

Różnicę między zdrowym posiłkiem a tym pozornie zdrowym potrafi bardzo dobrze zobrazować Lucy Mountain, która prowadzi fitnessowy profil na Instagramie - TheFashionFitnessFoodie. Porównuje dania, wylicza kalorie, a przy okazji tłumaczy, który z nich powinnaś wybrać. 

Zobacz także:Znana trenerka fitness skrytykowana przez fanów. A wszystko przez cellulit

Podobno najlepsza dieta to taka, na której spożywamy wszystko, na co mamy ochotę, ale oczywiście w ramach zdrowego rozsądku. Komponowanie posiłków to zabawa i jednocześnie nauka rezygnowania z dodatków, które mogą znacząco podnieść kaloryczność dania.

Już nawet zamiana samego dressingu w sałatce potrafi wiele zdziałać. Kogo winić za to, że wskazówka na wadze ani drgnie lub (co gorsza) zaczyna pokazywać więcej kilogramów? Niestety to właśnie ty jesteś za to odpowiedzialna i regularnie przeprowadzasz zamach na dietę.

Najlepszym przykładem, na którym można wytłumaczyć mechanizm przypadkowego dodawania kaloryczności posiłkowi, jest koktajl. Każda kobieta, która kiedykolwiek była na diecie, na pewno zastępowała chociaż jeden z posiłków koktajlem lub spożywała go w ramach przekąski. Niestety jest to dość podstępny sposób zaspokajania głodu z jednej przyczyny. Zaledwie dwa (nawet zdrowe) składniki dodane w niewielkiej ilości, mogą zwiększyć kaloryczność koktajlu o dodatkowe 160 kcal.

Zobacz także:To najsmaczniejsza dieta na świecie! I nie powoduje efektu jo-jo

W pierwszej szklance mamy 300 ml mleka migdałowego i jedną miarkę białka w proszku. Druga szklanka zawiera natomiast dodatkowo jednego banana oraz stołową łyżkę miodu. Trzeci koktajl natomiast został wzbogacony o łyżkę masła orzechowego oraz dwie łyżki siemienia lnianego. Kaloryczność rosła oczywiście proporcjonalnie do tego, co Lucy miksowała. I tak w najbardziej ubogiej, ale mimo wszystko sycącej wersji mamy 130 kcal, dalej 296 kcal i na końcu 500 kcal

W naszej galerii możecie zobaczyć inne przykłady zdrowej i niezdrowej fit przekąski. Niektóre są łudząco do siebie podobne!

Zdjęcie główne: Instagram

Kluczem jest umiejętne nakładanie porcji i wybieranie z głową zdrowych alternatyw. Różnicę pomiędzy dwoma pozornie fit posiłkami, lub kalorycznością danych skladników, Dziewczyna na swoim Instagramie 

Polecany film

Ile można schudnąć w miesiąc?


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

16 grudnia 2017, 00:28

Nasze propozycje