Poprzedni artykuł: Znana trenerka fitness skrytykowana przez fanów - wszystko przez... ce... Następny artykuł: TYLKO U NAS! Deynn i Majewski wydają swoją pierwszą książkę

Tyjesz zamiast chudnąć? Prawdopodobnie popełniasz ten JEDEN błąd

Fitness,
,
, tagi: dieta, odchudzanie
Jak mądrze wybierać przekąski, aby chudnąć, a nie tyć? Ta blogerka pokazuje, że wystarczy popełnić jeden błąd, aby cały wysiłek odchudzania poszedł na marne...

Nawet jeśli twój jadłospis w całości składa się ze zdrowej żywności, wcale nie daje ci to przyzwolenia na jedzenie bez opamiętania. Danie fit bardzo szybko można zamienić w tykającą bombę kaloryczną, która stanie się bardziej tucząca niż kawałek pizzy. Jak tego uniknąć?

Kaloryczność potraw

Różnicę między zdrowym posiłkiem a tym pozornie zdrowym potrafi bardzo dobrze zobrazować Lucy Mountain, która prowadzi fitnessowy profil na Instagramie - TheFashionFitnessFoodie. Porównuje dania, wylicza kalorie, a przy okazji tłumaczy, który z nich powinnaś wybrać. 

Zobacz także:Znana trenerka fitness skrytykowana przez fanów. A wszystko przez cellulit

Podobno najlepsza dieta to taka, na której spożywamy wszystko, na co mamy ochotę, ale oczywiście w ramach zdrowego rozsądku. Komponowanie posiłków to zabawa i jednocześnie nauka rezygnowania z dodatków, które mogą znacząco podnieść kaloryczność dania.

Już nawet zamiana samego dressingu w sałatce potrafi wiele zdziałać. Kogo winić za to, że wskazówka na wadze ani drgnie lub (co gorsza) zaczyna pokazywać więcej kilogramów? Niestety to właśnie ty jesteś za to odpowiedzialna i regularnie przeprowadzasz zamach na dietę.

Najlepszym przykładem, na którym można wytłumaczyć mechanizm przypadkowego dodawania kaloryczności posiłkowi, jest koktajl. Każda kobieta, która kiedykolwiek była na diecie, na pewno zastępowała chociaż jeden z posiłków koktajlem lub spożywała go w ramach przekąski. Niestety jest to dość podstępny sposób zaspokajania głodu z jednej przyczyny. Zaledwie dwa (nawet zdrowe) składniki dodane w niewielkiej ilości, mogą zwiększyć kaloryczność koktajlu o dodatkowe 160 kcal.

Zobacz także:To najsmaczniejsza dieta na świecie! I nie powoduje efektu jo-jo

W pierwszej szklance mamy 300 ml mleka migdałowego i jedną miarkę białka w proszku. Druga szklanka zawiera natomiast dodatkowo jednego banana oraz stołową łyżkę miodu. Trzeci koktajl natomiast został wzbogacony o łyżkę masła orzechowego oraz dwie łyżki siemienia lnianego. Kaloryczność rosła oczywiście proporcjonalnie do tego, co Lucy miksowała. I tak w najbardziej ubogiej, ale mimo wszystko sycącej wersji mamy 130 kcal, dalej 296 kcal i na końcu 500 kcal

W naszej galerii możecie zobaczyć inne przykłady zdrowej i niezdrowej fit przekąski. Niektóre są łudząco do siebie podobne!

Zdjęcie główne: Instagram

Kluczem jest umiejętne nakładanie porcji i wybieranie z głową zdrowych alternatyw. Różnicę pomiędzy dwoma pozornie fit posiłkami, lub kalorycznością danych skladników, Dziewczyna na swoim Instagramie 

Polecany film

Dieta modelek Victoria's Secret


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

20 września 2017, 22:08

Nasze propozycje