Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Zdrowe odżywianie. Jak jeść świadomie? Następny artykuł: Magbook "Płaski brzuch"

Książka z DVD Gym Break SUPER WO/MAN!

Fitness, , tagi: książki, ćwiczenia, trening
Od 5 kwietnia w sprzedaży w salonach Empik i na empik.com pojawiła się książka z DVD Gym Break SUPER WO/MAN!

Książka z 50 minutowym treningiem na DVD „Gym Break SUPER WO/MAN” to najlepsza droga do świetnej formy i wymarzonej atletycznej sylwetki.

Trening składa się z dynamicznej rozgrzewki, zestawu ćwiczeń wzmacniających nogi, pośladki i górną część tułowia, intensywnego zestawu całościowego Gym Break WOD oraz setu ćwiczeń rozciągających i rozluźniających mięśnie po treningu.
Rozłóż matę, włącz DVD i daj z siebie wszystko. Pamiętaj, nie możesz się poddać!
GO WILD!

Podziękujesz nam później!

Na płycie znajdziesz:

  • ROZGRZEWKĘ
  • TABATĘ
  • TRENING PALĄCE MIĘŚNIE
  • To złożony z dwóch części, zestaw ćwiczeń wzmacniających nogi, pośladki i górną część tułowia.
  • WOD - WORKOUT OF THE DAY
  • Jeśli masz kilka minut wolnego i zastanawiasz się co robić - zrób Gym Break WOD, czyli krótki, ale intensywny zestaw ćwiczeń, który pobudzi do pracy wszystkie twoje mięśnie.
  • ROZCIĄGANIE

W książce także:

  • Ćwiczenia wzmacniające dolne partie mięśni
  • Dodatkowa TABATA
zdjęcia: materiały PR

Zobacz także