Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: 3 minuty... Tyle wystarczy, by wiosną odsłonić PŁASKI brzuch :) Następny artykuł: Ten trik miał pomóc w odchudzaniu! Efekt? Jemy jeszcze więcej... O co...

Chcesz schudnąć na wiosnę? Mamy dietę Karoliny Szostak! Bardzo szczegółowy jadłospis :)

Fitness,
,
, tagi: dieta, Karolina Szostak
Wciąż nas zachwyca "nowa" Karolina Szostak. Dziennikarka schudła ponad 20 kilogramów, a my chcemy wiedzieć, co dokładnie jadła. Sprawdziłyśmy to dla was. Spróbujecie?

Dieta Karoliny Szostak jest bardzo wymagająca. Tutaj nie można pozwolić sobie nawet na najmniejsze odstępstwo, bo inaczej efekt jo-jo wróci do nas jak bumerang. Cały proces odchudzania odbywa się na przestrzeni dziewięciu tygodni, w ciągu których należy ściśle przestrzegać wszystkich zasad. W tym czasie dziennikarka była pod stałą opieką specjalistów, którzy monitorowali jej wagę, mierzyli ją i sprawdzali stan zdrowia. Pomysłodawczynią diety owocowo-warzywnej jest dr Dąbrowska.

#rok#równo#roktemu#zmiana#dobrazmiana#kolorowo#lepiej#?#inaczej#?#można#?#można#motywacja#zdrowie#hormony#głowa#energia

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Karolina Szostak (@karolinaszostak)

Absolutnym zakazem jest objęte oczywiście spożywanie alkoholu oraz palenie papierosów, ale nie tylko. Na czarnej liście znajdują się również kawa, herbata (również zielona) oraz wszelkie napoje słodzone. W trakcie diety wolno pić jedynie herbaty ziołowe oraz owocowe, a także kawę bezkofeinową na bazie cykorii. Należy również pamiętać o odpoczynku. Przesypianie ośmiu godzin to jedna z tych rzeczy, której należy ściśle przestrzegać. Podobnie zresztą jak masaży, których zadaniem jest pobudzenie przepływu limfy.

Dieta Karoliny Szostak. Na czym polega?

Najpierw przechodzimy przez sześciotygodniowy post. Każdego dnia łączna dawka energetyczna wszystkich posiłków nie może przekraczać 600 kcal. Ale to wcale nie znaczy, że możemy jeść, co nam się podoba. Posiłki są jasno określone.

Podczas diety możemy jeść większość warzyw, ale najlepiej wybierać te surowe. Warto przygotowywać z nich również zupy, ale na wodzie i bez oleju. Używanie soli oraz pieprzu nie jest zabronione. Jedyne na co musimy uważać to ziemniaki, bataty i wszystkie warzywa strączkowe

  • Rano należy pić zakwas z buraków. Najlepszym rozwiązaniem jest samodzielne przygotowanie takiego napoju. Wiemy, z jakich składników go wykonujemy i mamy pewność, że jego smak nie został doprawiony żadnym ulepszaczem. Do tego należy przygotować np. sałatkę. Wypróbuj połączenie marchewki, kapusty pekińskiej i korzenia selera.
  • Do południa wolno nam zjeść owoce, ale tylko jabłka i grejpfruty. Należy je oczywiście dobrze umyć. Możesz je zjeść w postaci sałatki: na tarce zetrzyj marchew oraz jabłko i całość zalej sokiem z grejpfruta.
  • Później z kolei naszym kolejnym posiłkiem jest… kiszona kapusta. Nie należy jej mylić z kwaszoną, bo dodaje się do niej ocet, który jest zabroniony na diecie. Kiszonkę warto zrobić samodzielnie w domu tak jak zakwas z buraków. Do tego przygotuj kolejną sałatkę, którą przyrządzisz chociażby z sałaty zielonej lub jarmużu, dyni oraz pomidora.
  • W ciągu dnia należy również wypić dwa litry ciepłej wody z cytryną i imbirem. Na podwieczorek wypij np. koktajl warzywny (na przykład na bazie brokułów)
  • Na kolację możesz zjeść ciepłą zupę przygotowaną na wodzie ze zmiksowanymi pomidorami, papryką, marchewką, czosnkiem, zieloną pieruszką i dodatkiem kolendry.

Dlaczego akurat takie składniki znajdują się w diecie? Ponieważ mają one za zadanie oczyścić organizm. Usuwamy z niego zalegające złogi, toksyny, pozbywamy się również nadmiaru wody. Po sześciu tygodniach postu możemy wprowadzić drobne zmiany w diecie, które będą trwały trzy tygodnie

#polsat# #sesja#słoneczko#praca#❤️# @wojciecha_makeup # # @haniadowejko #

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Karolina Szostak (@karolinaszostak)

Większość kobiet podczas etapu stabilizacji ulega zachciankom. Podobno aż 80 procent nie potrafi zrealizować planu i zmaga się ze wspomnianym efektem jo-jo.

  • W pierwszym tygodniu przyjmujemy już 800 kcal. Jemy to samo, co w trakcie postu, ale możemy swobodnie żonglować pomiędzy wszystkimi warzywami oraz owocami. Dodajemy również łyżkę dowolnego oleju (kokosowego, lnianego).
  • Drugi tydzień to już 1000 kcal dziennie. Do diety włączamy węglowodany w postaci ulubionej kaszy. Może to być jęczmienna, gryczana czy też kuskus. Należy jednak pamiętać, aby wartość energetyczna wszystkich posiłków nie przekroczyła tej wyznaczonej. Możemy sobie pozwolić również na filiżankę kawy w ciągu dnia.
  • I ostatni już trzeci tydzień to 1200 kcal łącznie w posiłkach. Na ostatniej prostej dodajemy jeszcze białko. Najlepiej oczywiście w postaci ryby, ale mięso również można spożywać.

Kiedy przejdziesz już przez te dziewięć tygodni, zacznij powoli wprowadzać normalne produkty. Ale to dość sprytna pułapka. Musisz oczywiście uważać na to, co jesz, bo inaczej szybko utracisz uzyskane efekty. Karolinie Szostak udało się zrzucić aż 20 kg. Jej figura zmieniła się nie do poznania. Ale to dlatego, że kiedy wreszcie zakończyła etap stabilizacji, nadal pilnowała tego, co lądowało na jej talerzu. 

Zdjęcie główne: instagram.com/p/BNwD8UQhPo1/?taken-by=karolinaszostak

Polecany film

Dietetyczna kolacja: 4 pyszne pomysły


Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

24 lutego 2017, 18:09

Nasze propozycje