Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Trendy z Rio, czyli co dają bańki? Następny artykuł: Konkurs: przygotuj pyszne zielone smoothie i wygraj atrakcyjne nagrody...

Nie tylko bieganie – 5 dyscyplin, które pozwolą ci spalić równie dużo kalorii

Fitness,
,
, tagi: bieganie, zumba, skakanie na skakance, jazda na rowerze
Jedną z najczęstszych motywacji do rozpoczęcia przygody z bieganiem jest chęć zgubienia kilku kilogramów. Co jednak zrobić, gdy ten cel przyświeca również tobie, ale na myśl o joggingu przebiega cię zimny dreszcz?

Nie jest to jednak jedyny sposób na piękną figurę. Skuteczne odchudzanie wymaga przygotowania się na zadyszkę i krople potu na czole. Warto jednak postawić na taką aktywność, która będzie sprawiała nam przyjemność – w innym wypadku nasz zapał może okazać się słomiany. Jakie ćwiczenie rozprawią się z nadprogramowymi kilogramami równie skutecznie, co bieganie?

Jazda na rowerze

Rower nie jest jedynie przyrządem do ćwiczeń, ale również wygodnym i ekologicznym środkiem transportu. Do duży plus dla tych, którzy narzekają na napięty harmonogram – zamiast głowić się, jak znaleźć dodatkowy czas na ćwiczenia, możemy trenować w drodze do pracy. Dzięki systematycznej jeździe na rowerze dotlenimy komórki naszego ciała, wzmocnimy odporność układu oddechowego i krwionośnego oraz wymodelujemy sylwetkę (a zwłaszcza uda, brzuch i pośladki), spalając ok. 600 kcal w ciągu godziny.

Skakanie na skakance

W dzieciństwie skakanie na skakance traktowałyśmy jak zabawę, dziś zaś możemy wrócić do niej, by spalać nadprogramowe kalorie. Ćwiczenia na skakance angażują te same grupy mięśni, co bieganie. Dodatkowo uelastyczniają stawy, poprawiają kondycję, równowagę i koordynację, a także wpływają na wzrost tętna, poprawę pracy serca i układu krążenia. Skacząc przez godzinę, spalimy ok. 600 kcal.

Pływanie

Jeśli nie lubisz pocić się na siłowni, być może lepiej będziesz się czuła na basenie. Wiele osób uważa przebywanie w wodzie za znakomity sposób na relaks. Podczas pływania pracują niemal wszystkie grupy mięśni. Sekretem skuteczności odchudzania w wodzie jest opór, który sprawia, że poruszanie się w niej wymaga większego wysiłku. Podczas godziny intensywnego wysiłku spalimy ok. 500-600 kcal.

Squash

Squash jest sportem podobnym do tenisa, polegającym na odbijaniu piłki przy pomocy rakiety. Ta dynamiczna gra, dzięki nieustannym zmianom tempa ruchu, działa podobnie do modnego ostatnio treningu interwałowego. Zwiększa wydolność oddechową, poprawia pracę układu krążenia, obniża ciśnienie, a także obniża poziom złego cholesterolu. Dzięki wysokiej intensywności wpływa równie na przyśpieszenie metabolizmu oraz pomaga spalić tkankę tłuszczową. W czasie godzinnej gry spalimy ok. 800 kcal.

Zumba

Jest wiele osób, którym bieganie na bieżni wydaje się monotonne i nudne. Zumba pozbawiona jest tego typu wad – polega bowiem na wykonywaniu różnorodnych układów przy energetycznej muzyce. Tego typu ćwiczenia pomagają pozbyć się stresu, kształtują wszystkie partie mięśni oraz stanowią świetny sposób na odchudzanie. Podczas godziny treningu spalimy aż 800 kcal.

Zobacz także:  Oto tajniki diety najseksowniejszej kobiety świata

zdjęcia: Free

Ulubione dezodoranty Wizażanek

Polecany film

Co daje bieganie?


Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

18 stycznia 2017, 11:11

Nasze propozycje