Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Wiosenne aktywności: na rowerze po świetną figurę i dobre samopoczucie... Następny artykuł: Herbaty funkcjonalne, czyli jak chudnąć ze smakiem!

Wiosenne odchudzanie – jak utrzymać motywację?

Wiosną wiele z nas postanawia pozbyć się zbędnych kilogramów, które niepostrzeżenie pojawiły się zimą. Cieplejsza aura, a wraz z nią perspektywa powoli nadchodzącego lata, dostarczają motywacji – przynajmniej na początku. Co zrobić, gdy zaczyna jej nam brakować?

Wyznacz sobie realne cele

Pozornie wydaje się to oczywiste – w końcu każdy, kto się odchudza, chce stracić na wadze. Jednak takie ogólne założenie to zbyt mało. Aby móc efektywnie dążyć do celu, musisz go jasno sprecyzować. Ile dokładnie chcesz schudnąć? Na poprawie których partii ciała zależy Ci w pierwszej kolejności?

Dobrze jest mierzyć wysoko, ale warto zachować rozsądek i nie zawieszać poprzeczki zbyt wysoko. Jeśli Twój cel wydaje się szczególnie trudny do osiągnięcia, drogę do niego podziel na mniejsze etapy, które będziesz stopniowo pokonywać. W ten sposób szybciej będziesz widziała realne efekty i nie stracisz przedwcześnie zapału.

Wybieraj ciekawe aktywności

Jednostajne, monotonne ćwiczenia są w stanie szybko znudzić i zniechęcić nawet najbardziej zmotywowane osoby. Warto mieć to na uwadze i planować aktywności tak, żeby były urozmaicone i jak najbardziej atrakcyjne. Jeśli dane ćwiczenie z jakiegoś powodu bardzo Cię zniechęca – poszukaj innego, o podobnym działaniu.

Dodatkowym uatrakcyjnieniem ćwiczeń może być kolorowy (koniecznie wygodny) strój i modne akcesoria. W ciepły dzień warto wybrać aktywności na świeżym powietrzu – wycieczka rowerowa, jogging z przyjaciółką czy nawet codzienny zestaw ćwiczeń w parku na trawie na pewno będą przyjemniejsze i bardziej motywujące.

Bądź dla siebie wyrozumiała

Nie masz już siły na kolejną porcję ćwiczeń, a z myśli nie schodzą Ci „zakazane” potrawy? Być może narzuciłaś sobie z dnia na dzień zbyt ostre zasady – nie powinnaś mieć do siebie pretensji o chwile słabości. Pomyśl, ile już udało Ci się osiągnąć – jesteś na dobrej drodze!

Pozwól sobie na chwilę relaksu i odpocznij. Możesz sięgnąć po herbaty funkcjonalne Big-Active, które nie tylko dobrze smakują, ale dzięki obecności składników aktywnych wspierają też dążenia do idealnej figury. Możesz wybrać 1 z 3 wariantów: 4 x Super Slim, Active Burn Thermogenic Formula lub Slim Plus Anti YoYo.

materiał sponsorowany

zdjęcia: Fotolia, materiały PR

Zobacz także