Poprzedni artykuł: Schudła i wygląda jak modelka, ale... od pasa w dół nadal jest otyła.... Następny artykuł: Dzięki temu treningowi pożegnasz się z cellulitem! Sprawdź, jak ćwiczy...

Polska blogerka pokazała prawdę o swojej figurze. Ona zupełnie nie schudła!

Fitness,
,
, tagi: metamorfozy gwiazd, odchudzanie sposób
Nie schudła ani kilograma, ale jej ciało jest widocznie szczuplejsze. I to zasługa niewielkiego nakładu pracy.

Siostry Bukowskie istnieją w świecie blogosfery od 2012 roku. Zgromadziły w tym czasie wierną rzeszę fanów - na Instagramie mają prawie 200 tysięcy obserwatorów. Za co są tak lubiane? Przede wszystkim za szczerość. Niedawno jedna z sióstr pokazała, jak jej twarz wygląda bez makijażu. Patrycja Bukowska zdradziła, że cierpi na trądzik neuropatyczny, który ciągle nawraca.

Teraz postanowiła również podzielić się swoim małym sukcesem. Na Instagramie opublikowała zdjęcie metamorfozy pleców. Opowiedziała również, jak pozbyła się znienawidzonych boczków. Szczególną uwagę zwraca jeden mały detal.

Patrycja Bukowska szczerze o treningach i wadze

Patrząc na zdjęcie przed i po pleców Patrycji Bukowskiej, widzimy ogromną różnicę. Jej ciało jest bardziej jędrne, ewidentnie szczuplejsze i przede wszystkim zadbane. Skóra wygląda zdrowo. Szczególnie, że na obu fotografiach Patrycja Bukowska waży dokładnie tyle samo, czyli 54 kg. Jak to jest możliwe?

W opisie do zdjęcia blogerka zdradziła, że jej waga przez całe życie praktycznie się nie zmienia. Wahania oscylują w granicach plus/minus trzech kilogramów. Nie jest to zatem aż tak dużo, a mimo to metamorfoza jest zauważalna. Patrząc na cały Instagram sióstr Bukowskich, pierwszą rzeczą, która najbardziej rzuca się w oczy, są zdrowe posiłki - kolorowe, świetnie zbilansowane i przede wszystkim smakowicie wyglądające. To, plus odpowiedni trening sprawiły, że znienawidzone przez Patrycję boczki po prostu zniknęły.

Nie oceniaj się przez pryzmat wagi. My, kobiety, kochamy liczby. Uwielbiamy wiedzieć, ile mamy w pasie, na wadze, w biuście i w portfelu. O ile w życiu codziennym cecha ta jest bardzo przydatna, o tyle w walce o lepszą sylwetkę niekoniecznie działa. Moja waga przez całe życie jest zbliżona (+/- 3 kg). Jako nastolatka myślałam, że jestem skazana na "grube plecy" jak to wtedy nazywałam. Boczki były moim sporym kompleksem, pomimo tego że od zawsze należałam do osób aktywnych. Dopiero świadomy trening na odpowiednich ciężarach sprawił, że po dawnych wałeczkach nie ma śladu. Jeśli są wśród Was dziewczyny z podobnym problemem, to mamy dla Was świetną wiadomość- nikt Ci tych boczków nie przyszył, wszystko się da! Wyrzuć wagę, miarkę i odobserwuj wpędzające Cię w kompleksy profile. Ja dałam radę, dlaczego Tobie miałoby się nie udać?

Tym motywującym wpisem Patrycja próbuje zachęcić kobiety do zmian. Na blogu podrzuciła część swojego przepisu na chude plecy. I uwaga - wcale nie jest tak trudno, jak myślisz :).

Jak schudnąć z pleców?

Miejsce, w którym najszybciej przybywa nam niechcianego tłuszczyku, jest też miejscem, z którego najtrudniej się go pozbyć. Nawet jeżeli po miesiącu rzetelnej walki z boczkami nie zobaczysz zadowalających cię rezultatów, nie przestawaj ćwiczyć i jeść zdrowo.

Zobacz także:Schudła i wygląda jak modelka, ale... od pasa w dół nadal jest otyła

Patrycja Bukowska podpowiada, aby na czas pozbywania się tłuszczyku z boczków, przejść na dietę redukcyjną. Należy ją stosować maksymalnie przez trzy miesiące. Jednocześnie zaznacza, że powinny przejść na nią osoby, które nie mają do zrzucenia 30 kg, a zaledwie kilka.

Redukcja nie jest tym samym, co odchudzanie. Odchudzanie to przede wszystkim zmiana nawyków żywieniowych i złych przyzwyczajeń. Dotyczy głównie osób, u których świadomość na temat zdrowego trybu życia jest na niskim poziomie a aktywność fizyczna minimalna lub zerowa. Dieta redukcyjna wymaga natomiast pewnego przygotowania i świadomości własnego ciała. Dotyczy osób z prawidłową masą ciała, chcących udoskonalić swój wygląd i uwydatnić mięśnie - tłumaczy Patrycja Bukowska.

W dalszej części wpisów możemy przeczytać o głównych założeniach diety oraz zobaczyć kilka ćwiczeń, od których zależy to, jak nasze plecy wyglądają. Należą do nich trening pośladków, trening pleców oraz trening na ogólne spalanie tkanki tłuszczowej. Patrycja zdecydowała się podzielić na trzy wpisy poradnik i zaczęła od ćwiczeń na pupę, dlatego my od siebie dorzucamy skuteczne ćwiczenia na plecy.

Warto również spożytkować energię na zajęciach grupowych. W Polsce pojawiły się takie, które w ciągu godziny pozwalają spalić aż 800 kalorii! Strong by Zumba za granicą cieszą ogromną popularnością i są podobno uzależniające! :)

Zdjęcie główne: Instagram.com/siostrybukowskie

Polecany film


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

21 września 2018, 05:48

Nasze propozycje