Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Ciało jak u... modelki! Kinga Rusin na okładce "Be Active" wygląda zja... Następny artykuł: 8 kilo w trzy miesiące! Kinga Rusin nosi teraz rozmiar... 34. Wiemy, j...

Skuteczny trening na płaski brzuch. Wystarczy 10 minut dziennie!

Fitness,
,
, tagi: płaski brzuch, ćwiczenia mięśni brzucha
Chcesz wymodelować brzuch w krótkim czasie? Oto 10-minutowy trening mięśni brzucha. Musi być skuteczny - mięśnie bolą od samego oglądania...

Kelsey Lee, trenerka fitness prezentuje 10-minutowy trening, dzięki któremu można poprawić wygląd brzucha. Te ćwiczenia wcale nie są takie proste i - przyznajemy szczerze - może być ciężko z ich wykonaniem. Ale już po kilku treningach będą Ci sprawiały znacznie mniej wysiłku.

Zobaczcie także:  Kinga Rusin ma lepszy "kaloryfer" niż Chodakowska? 

Jesteś gotowa podjąć wyzwanie i zawalczyć o piękny brzuch razem z Kelsey Lee? Będziesz potrzebowała maty, piłki i ewentualnie... ręcznika do otarcia potu z czoła. Po obejrzeniu tego materiału, wydawać się może, że jest to łatwy trening. Ale jeśli choć raz ćwiczyłaś mięśnie brzucha, szczególnie te najniższe partie wiesz, że w praktyce to wcale nie jest takie proste. Zwyczajne podnoszenie nóg w pozycji leżącej wymaga sporego wysiłku. 

Zobaczcie trening: 

Brak Ci motywacji? Twierdzisz, że zimą nikt nie będzie oglądał Twojego brzucha? Pamiętaj, że wyniki ćwiczeń są widoczne dopiero po jakimś czasie, a przed Tobą karnawał. Już dzisiaj możesz pomyśleć, jak dobrze na płaskim brzuchu będzie leżała obcisła sukienka. 
Więc może warto skrócić wieczorny seans na kanapie i 10 minut poćwiczyć?

Zobaczcie także:  Ćwiczenie na jędrne pośladki, które wykonasz w każdym miejscu i o każdej porze

Polecany film

Ćwiczenia z kettlem krok po kroku Fitness team Polki.pl


Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

18 stycznia 2017, 11:05

Nasze propozycje