Poprzedni artykuł: Anna Lewandowska wraca do treningów miesiąc po porodzie? Następny artykuł: Ta piękna dziewczyna pokazuje, jak naprawdę okłamują nas blogerki fitn...

Masz wałeczki na plecach? Znamy skuteczny sposób na pozbycie się ich raz na zawsze!

Fitness,
,
, tagi: odchudzanie
Wylewający się przy zapięciu od biustonosza tłuszczyk to problem, z którym zmaga się wiele kobiet. Jak skutecznie pozbyć się wałeczków na plecach? Znamy sposób, który wymaga od nas niewiele wysiłku :).
Źródło: Pinterest

Te ćwiczenia na szczupłe plecy możesz zrobić wszędzie, nawet podczas przerwy w pracy. Wystarczy, że oprzesz się o ścianę. Gwarantujemy, że nawet się przy tym nie spocisz, więc twój nieskazitelny look w żaden sposób nie zostanie naruszony :). Wystarczą trzy serie po 15 powtórzeń w domu lub chociaż jedna seria po tyle samo powtórzeń w pracy. Gotowa? Zaczynamy!

Ćwiczenia przy ścianie na szczupłe plecy

Ćwiczenie z głową i szyją - stań przy ścianie i oprzyj o nią dokładnie dolną część pleców. Najpierw przyciśnij mocniej kość ogonową, trzymając jednocześnie zaokrąglone barki, zrób delikatny garb. Teraz powoli zacznij się podnosić oraz dociskać środkową część kręgosłupa do ściany, a następnie łopatki. Wyprostuj się i wyciągnij głowę ku górze, jakbyś starała się dotknąć głową sufitu. Podczas tego ćwiczenia powininaś odczuwać niewielkie napięcie w szyi.

Ćwiczenie z ramionami - stań przy ścianie tak, aby dotykały jej tylko pośladki. Będziesz pracować tylko ramionami. Pamiętaj o tym, by cały czas trzymać prosty kręgosłup oraz napinać mięśnie. W ten sposób łatwiej będzie ci złapać równowagę. Kiedy będziesz gotowa, zacznij ruszać najpierw prawym ramieniem do przodu i do tyłu. Później wykonaj tę samą czynność na lewym ramieniu.

Zdjęcie: istockphoto.com

Ćwiczenie z środkową częścią pleców - stań w niewielkiej odległości od ściany z ramionami ułożonymi swobodnie wzdłuż ciała. Wewnętrzną część dłoni połóż z boku na udach. Powoli zataczaj ramionami koła, aż łokcie dotkną ściany. Ruszaj tylko nimi i utrzymuj maksymalne napięcie w mięśniach. Powtarzaj to ćwiczenie kilkakrotnie, ale pamiętaj, aby nie ocierać ramionami i łopatkami o ścianę. Jedyna część ciała, która może jej dotykać, to pośladki. 

Ale to jeszcze nie wszystko. Bo przecież odchudzanie pleców powinno iść w parze z wyszczuplaniem ramion. Przygotowałyśmy zestaw ćwiczeń, który skutecznie przyspieszy efekty. Jedyne czego potrzebujesz, to kilogramowe (a z czasem coraz cięższe) hantle. Na początku wystarczy również butelka 1,5-litrowej wody.

Zobacz także: Picie szałwii pomoga schudnąć!

Ćwiczenia na smukłe ramiona w domu

Zdjęcie: istockphoto.com

Każde ćwiczenie wykonaj w trzech seriach po 12-15 powtórzeń. Są one niezwykle proste, a jedyne o czym musisz pamiętać, to napięte mięśnie brzucha oraz proste plecy. Dla wygody stań w delikatnym rozkroku, łatwiej będzie ci zachować równowagę. Wykonując każde ćwiczenie staraj się nie przesuwać ramion do przodu, a ręce trzymać w linii barków. Wtedy będziesz mieć pewność, że wszystko wykonujesz prawidłowo. 

Trening pleców i ramion wideo

Jeśli masz ochotę i czas, połącz trening ramion, pleców i klatki piersiowej razem. Przedstawiamy wideo, w którym to Klaudia Bembenik przedstawia kompleksowe rzeźbienie tych części ciała. Wykonuj je naprzemiennie z ćwiczeniami przedstawionymi wyżej, a efekty osiągniesz szybciej, niż myślisz.

Zdjęcie główne: Pinterest

Chcesz ujędrnić skórę? Przetestuj te balsamy:

Polecany film

Dietetyczne śniadania - 8 smacznych propozycji


Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

19 sierpnia 2017, 03:54

Nasze propozycje