Poprzedni artykuł: Kolejna gwiazda komentuje wagę Dominiki Gwit: 'Tu nie chodzi o estetyk... Następny artykuł: TEST REDAKCJI: Fitbit Versa. Pierwszy smartwatch fitness, który śledzi...

Nieważne co jesz, ważne jak jesz? Blogerka ujawnia, jak odzyskała płaski brzuch po ciąży

Fitness,
,
, tagi: dieta i ćwiczenia, nadwaga
Australijska fit blogerka zdradziła sekret swojego idealnie płaskiego brzucha. Okazuje się, że jej zgrabna sylwetka to nie tylko efekt ćwiczeń, ale też zmiany SPOSOBU jedzenia.

Cass Hines nie było łatwo zrzucić pociążowe kilogramy. Jej córeczka rosła, a ona wciąż walczyła z nadwagą. Godziny spędzone na siłowni nie przynosiły oczekiwanych rezultatów. Trzeba było zmienić sposób odżywiania się. Zamiast jednak przechodzić na rygorystyczną dietę i ryzykować tym, że zaraz po jej zakończeniu odzyska stracone kilogramy z nawiązką, Hines postanowiła uporządkować sposób, w jaki się odżywia.

Zobacz także: Dokładnie tyle możesz jeść, gdy się odchudzasz. Fit blogerka pokazała to jasno i wyraźnie

Złe żywieniowe przyzwyczajenia

34-latka odkryła, że ważniejsza niż to, co się je, jest ilość spożywanego jedzenia i sposób, w jaki się konsumuje. Krótki urlop bez absorbującej 4-letniej córeczki pozwolił Cass uważnie przyjrzeć się swoim żywieniowym przyzwyczajeniom.

Zostałam tak wychowana, że jem dopóki nic nie zostanie na moim talerzu. Nie wolno mi było odejść od stołu dopóki nie skończyłam jeść. A teraz mam w zwyczaju dokańczać wszystko, co po posiłku zostawi na swoim talerzu moja 4-latka. Te dwa scenariusze połączone prowadzą do poważnego przejadania się. Zanim się zorientuję, zjadam połowę, albo więcej, cudzego posiłku zanim przyjdzie czas na moje własne jedzenie.

Australijka stworzyła też zbiór zasad, których przestrzeganie pomogło jej osiągnąć godną pozazdroszczenia sylwetkę i idealnie płaski brzuch. Ich listę opublikowała na Instagramie:

  1. Zawsze siadaj do posiłku.
  2. Jedz bez żadnych rozpraszających bodźców takich jak włączony telewizor, książka, czasopismo, telefon itp.
  3. Zawsze staraj się jeść w towarzystwie rodziny lub znajomych.
  4. Jedzenie nakładaj sobie na mały talerz do przystawek, a nie na duży talerz obiadowy.
  5. Przed każdym posiłkiem wypij dużą szklankę wody.
  6. Nie ma mowy o łączeniu przekąsek i posiłków.
  7. Daj sobie na porządne przegryzienie każdej włożonej do ust porcji. I to w czasie każdego posiłku

Dlaczego zmiana sposoby jedzenia działa?

Skupienie się jedzeniu gwarantuje, że niechcący, nie zjemy więcej niż powinniśmy. Objadanie się to wstydliwa przyjemność, na którą zwykle pozwalamy sobie w samotności, więc jedzenie w towarzystwie zapobiega obżarstwu. Mały talerz powoduje, że znajdująca się na nim porcja jedzenia wydaje się większa i tym samym bardziej satysfakcjonująca. Dzięki wypiciu szklanki wody przed posiłkiem szybciej poczujemy się syci. Szkodliwość podjadania miedzy posiłkami jest oczywista. Za to dokładniejsze przeżuwanie powoduje zmniejszenie w organizmie poziomu hormonu odpowiedzialnego za apetyt (gherliny) oraz zwiększenie poziomu hormonu, który sygnalizuje uczucie sytości (pankreozyminy).

Zobacz także: Anna Lewandowska zdradziła swój (bardzo prosty) trik na piękną figurę! To wcale nie ćwiczenia...

Zrzucenie zbędnych kilogramów oraz zdobycie smukłej i pięknie wyrzeźbionej sylwetki zajęło Hines cztery lata. Oczywiście, nie siedziała w tym czasie z założonymi rękami - Cass regularnie ćwiczy. Jednak - jak podkreśla kobieta - bardzo ważnym elementem jej niesamowitej metamorfozy była zmiana sposobu, w jaki je. My jesteśmy pod takim wrażeniem jej przemiany, że postaramy się jeść w większym skupieniu i z mniejszych talerzy. ;-)

Zobacz także: Marzysz o płaskim brzuchu? Zacznij inaczej oddychać

A jakie są wasze sprytne patenty na utratę zbędnych kilogramów?

Zdjęcia: Instagram

Polecany film


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

15 lipca 2018, 21:38

Nasze propozycje