Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: 5 powodów, by robić i pić mleko migdałowe Następny artykuł: Padnij! Powstań! Czyli trening z Ewą Chodakowską na płaski brzuch

Pozbądź się obwisłych ramion w prosty sposób!

Fitness,
,
, tagi: trening, Ewa Chodakowska, ćwiczenia na ramiona
Twoje ramiona nie prezentują się najlepiej w odsłaniających je bluzkach? Prezentujemy proste ćwiczenia, które pomogą Ci w ujędrnianiu skóry ramion. Trening jest rekomendowany przez Ewę Chodakowską w magazynie Be Active!

ćwiczenia na ramiona

Wersja dla początkujących:

Wykonuj po 1 serii każdego ćwiczenia.

Wersja dla średniozaawansowanych i zaawansowanych:

Wykonuj po 2 serie  każdego ćwiczenia. Między seriami odpoczywaj 30 sek.

Zaawansowana: wykonuj po 3 serie każdego ćwiczenia. Między seriami odpoczywaj 30 sek.

Ćwiczenie 1: Pompki tricepsowe

ćwiczenia na ramiona

Przyjmij pozycję do damskiej pompki. Dłonie ustaw tylko ciut szerzej niż na szerokość barków. Trzymaj tułów, biodra i uda w linii prostej. Ugnij łokcie, prowadząc je blisko tułowia. Wyprostuj łokcie. Wykonaj 12–15 powtórzeń. Oddychaj!

Ćwiczenie 2: Dipy na krześle

ćwiczenia na ramiona

Usiądź na krześle, dłonie oprzyj  na krawędzi siedziska. Wyprostuj łokcie i zsuń biodra poza przednią krawędź siedziska. Ugnij łokcie do kąta prostego, obniżając biodra. Wyprostuj łokcie. Wykonaj 12–15 powtórzeń.

Zobacz także inny zestaw ćwiczeń na smukłe ramiona

Rysunki: Svetlana Kuznetcova, dla Be Active

Więcej w najnowszym Be Active nr 1 (7) styczeń 2016!

zdjęcia: Fotolia

Polecany film

Ewa Chodakowska na ulicy


Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

17 stycznia 2017, 06:06

Nasze propozycje