Poprzedni artykuł: 5 powodów, by robić i pić mleko migdałowe Następny artykuł: Padnij! Powstań! Czyli trening z Ewą Chodakowską na płaski brzuch

Pozbądź się obwisłych ramion w prosty sposób!

Fitness,
,
, tagi: trening, Ewa Chodakowska, ćwiczenia na ramiona
Twoje ramiona nie prezentują się najlepiej w odsłaniających je bluzkach? Prezentujemy proste ćwiczenia, które pomogą Ci w ujędrnianiu skóry ramion. Trening jest rekomendowany przez Ewę Chodakowską w magazynie Be Active!

ćwiczenia na ramiona

Wersja dla początkujących:

Wykonuj po 1 serii każdego ćwiczenia.

Wersja dla średniozaawansowanych i zaawansowanych:

Wykonuj po 2 serie  każdego ćwiczenia. Między seriami odpoczywaj 30 sek.

Zaawansowana: wykonuj po 3 serie każdego ćwiczenia. Między seriami odpoczywaj 30 sek.

Ćwiczenie 1: Pompki tricepsowe

ćwiczenia na ramiona

Przyjmij pozycję do damskiej pompki. Dłonie ustaw tylko ciut szerzej niż na szerokość barków. Trzymaj tułów, biodra i uda w linii prostej. Ugnij łokcie, prowadząc je blisko tułowia. Wyprostuj łokcie. Wykonaj 12–15 powtórzeń. Oddychaj!

Ćwiczenie 2: Dipy na krześle

ćwiczenia na ramiona

Usiądź na krześle, dłonie oprzyj  na krawędzi siedziska. Wyprostuj łokcie i zsuń biodra poza przednią krawędź siedziska. Ugnij łokcie do kąta prostego, obniżając biodra. Wyprostuj łokcie. Wykonaj 12–15 powtórzeń.

Zobacz także inny zestaw ćwiczeń na smukłe ramiona

Rysunki: Svetlana Kuznetcova, dla Be Active

Więcej w najnowszym Be Active nr 1 (7) styczeń 2016!

zdjęcia: Fotolia

Polecany film


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

19 października 2018, 03:12

Nasze propozycje