Poprzedni artykuł: Pozbądź się obwisłych ramion w prosty sposób! Następny artykuł: Błonnik witalny - hit czy kit?

Padnij! Powstań! Czyli trening z Ewą Chodakowską na płaski brzuch

Fitness,
,
, tagi: ćwiczenia na brzuch, Ewa Chodakowska, ćwiczenia na brzuch Chodakowska
Zastanawiasz się, co cię czeka? Przede wszystkim: sukces, czyli płaski brzuch – jeśli, rzecz jasna, będziesz ćwiczyć regularnie i uzupełnisz ćwiczenia odpowiednim żywieniem.

Ćwiczenia z Ewą Chodakowską na płaski brzuch

Trening składa się z 8 ćwiczeń, wszystkie są na mięśnie brzucha i wszystkie wykonasz na leżąco. Ale pomiędzy nimi będziesz robić pajacyki – żeby spalać tłuszcz. Czyli na zmianę wzmacniasz brzuch i robisz pajacyki. Stąd nasz tytuł: padnij (rób brzuch) i powstań (do pajacyków).

Zanim zaczniesz, zrób krótką rozgrzewkę. Ćwiczenia wykonuj w podanej tu kolejności (nie zapomnij o pajacykach po każdym z nich!). Całość powtórz 2–3 razy. Ćwicz przynajmniej 3 razy w tygodniu. Stosuj zalecaną przy ćwiczeniach liczbę powtórzeń, a pajacyki rób za każdym razem przez 30–60 sek. Brzuch rób spokojnie i dokładnie, a pajacyki z werwą!

Trening: Ewa Chodakowska

Tekst: Ewa Janczak-Cwil

Zdjęcia: Marlena Bielińska/MOVE dla Magazynu Be Active nr 1 (07) styczeń 2016 / BEBIO.PL

Podzielcie się swoimi wrażeniami po treningu!

Polecany film


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

25 kwietnia 2018, 02:42

Nasze propozycje