Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Kolekcja StellaSport – nowość od adidas i Stelli McCartney Następny artykuł: Jak dobrze wyglądać nago?

6 powodów, dla których warto skakać na skakance!

W dzieciństwie nikt się nie zastanawiał, czy warto skakać na skakance. Była to po prostu świetna zabawa i sposób spędzania wolnego czasu. Teraz może być dokładnie tak samo! Trening ze skakanką dostarczy wiele radości, a jednocześnie pozwoli na gubienie zbędnych kilogramów. Jakie korzyści daje skakanka?
płaski brzuch

6 powodów, dla których warto skakać na skakance!

Powód nr 1: Skakanka to idealny sposób na efektywny trening cardio!

Trening ze skakanką pozwoli nam na pozbycie się zbędnej tkanki tłuszczowej! W zależności od masy ciała i intensywności, godzina skoków na skakance pomoże nam spalić nawet 800kcal! Widać zatem, że nawet półgodzinny trening przyniesie pożądane efekty.

Pamiętaj, by tempo skakania dostosowywać do własnych możliwości. W miarę nabierania sprawności możesz zwiększać intensywność i czas trwania ćwiczeń.

Powód nr 2: Trening na skakance wymodeluje ciało!

Skakanie na skakance to nie tylko trening cardio, ale także skuteczne ćwiczenia modelujące. Podczas regularnych treningów wymodelujemy łydki oraz wyszczuplimy i umięśnimy uda. Ale to nie wszystko! Wzmocnieniu ulegną także mięśnie brzucha, klatki piersiowej, przedramion oraz bicepsy i mięśnie pleców.

Powód nr 3: Regularne treningi poprawią kondycję!

Nagle zacznie się okazywać, że pokonanie kilku partii schodów na 3 piętro to dla Ciebie żadne wyzwanie! Ćwiczenia na skakance wymagają sporo wysiłku. W miarę upływu czasu, zauważysz, że regularne treningi poprawiły Twoją ogólna kondycję.

kobieta ze skakanką

Powód nr 4: Skakanka – sposób na idealna sylwetkę!

Ćwiczenia na skakance poprawią nie tylko Twoją kondycję, ale także koordynację ruchową. Twoje ciało stanie się bardziej sprężyste i smukłe. Dzięki skakance możesz osiągnąć sylwetkę, o jakiej marzysz!

Powód nr 5: Skakanka to świetna zabawa!

Przy całym zaawansowaniu treningu, który wbrew pozorom jednak do łatwych nie należy, skakanka to po prostu świetna zabawa. Możliwość urozmaicania ćwiczeń i ich tempa sprawia, że trening nam się nie znudzi. Poza tym na skakance możesz skakać wszędzie, gdzie tylko znajdziesz trochę miejsca.

Powód nr 6: Skakanka jest tania!

W sklepie z zabawkami znajdziesz ją już za kilka złotych. Skakanka wlicza się w poczet tanich sprzętów do ćwiczeń, które powinnaś mieć w swoim domu! Jeśli skakanie sprawi Ci przyjemność, wówczas możesz zainwestować w droższy gadżet, na przykład z licznikiem skoków czy z licznikiem spalonych kalorii.

Zobacz także, co zjeść po treningu oraz  8 ćwiczeń na rozruszanie stawów!

zdjęcia: Fotolia

Zobacz także

Polecany film

Ćwiczenia z obciążeniem własnego ciała Fitness team Polki.pl

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

8 grudnia 2016, 19:11