Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Błyskawiczne odchudzanie z imbirem Następny artykuł: Fast food na diecie? Zobacz, co wybrać, a czego unikać!

Jak schudnąć z brzucha? 6 prostych kroków

Fitness,
,
, tagi: dieta, odchudzanie, płaski brzuch, brzuch, ćwiczenia na brzuch, mięśnie brzucha
Ładny brzuch to marzenie każdej z nas. Sposób na osiągnięcie tego efektu jest tylko jeden – praca, praca i jeszcze raz… dieta. Zobacz, jak skutecznie schudnąć z brzucha!
kobiecy brzuch

Być może uznasz te porady za banały, ale potraktuj je jako motywacyjny, pozytywny impuls do działania. Skoro do tej pory się nie udało, być możesz o czymś istotnym zapominasz?

Radzę najpierw zastanowić się nad porządną dietą. Potem zacząć tę dietę stosować, do tego dołączyć aeroby lub interwały i ćwiczyć naprzemiennie z siłowymi. Wtedy tłuszczyk na pewno poleci

$ylwu$

Dieta na płaski brzuch, czyli nie traktuj swojego brzucha jak śmietnika

Dieta na płaski brzuch to absolutna podstawa. Jeśli nie dostosujemy się do zasad prawidłowego odżywiania, nie pomogą nam żadne, nawet najcięższe ćwiczenia. Podstawą jest oczywiście 5 pełnowartościowych posiłków jedzonych co 3-4 godziny, z czego ostatni nie później niż 3 godziny przed snem.

Z diety należy wyeliminować wzdymające brzuch warzywa strączkowe, gazowane napoje oraz produkty i potrawy z dużą ilością soli, która powoduje zatrzymywanie wody w organizmie. Lekkostrawne dania na bazie warzyw i owoców to właśnie to, czego potrzebuje nasz brzuch. Zobacz dietę na płaski brzuch.

Ćwiczenia na brzuch to Twój sprzymierzeniec

Samo się nie zrobi. Taka prawda i nic na świecie tego nie zmieni. Osławione cardio, owszem, dobrze działa na poprawę kondycji, ale najlepiej na wypalanie niechcianego tłuszczu działają ćwiczenia siłowe. Na początek warto poświęcić przynajmniej 5 minut na trening mięśni brzucha, a z czasem same zauważycie, że chcecie i możecie więcej. Zobaczcie także, jak prawidłowo wykonywać brzuszki.

Pierwsze efekty diety na płaski brzuch

Już po krótkim czasie da się je zauważyć, a to zmotywuje do dalszej pracy. Waga, chociaż prawdopodobnie także spadnie, nie jest najlepszym miernikiem. W śledzeniu postępów pomoże Ci mierzenie talii i brzucha. Ustal stałą częstotliwość i porę dnia na dokonanie pomiaru.  

Kiedy tylko zauważysz, że dieta i ćwiczenia na płaski brzuch przynoszą efekty, nie będziesz mogła przestać! Zobacz także 15 zdjęć motywujących do odchudzania.

Obiektywnie w obiektywie, czyli rób zdjęcia!

Skoro już o zdjęciach mowa, zrób je dla siebie! Być może to, że nie widzisz efektów, wynika z tego, iż nie jesteś obiektywna i po prostu z dnia na dzień ich nie dostrzegasz. Porównawcze zdjęcia pomogą Ci oceniać realne postępy, a kto wie, może w przyszłości będziesz chciała pochwalić się swoim sukcesem?  

Motywacja do odchudzania

Nie pomogło oglądanie zdjęć dziewczyn, którym udało się schudnąć? Wymyśl cel, który zmotywuje Cię do działania. Może to być ubranie, które kiedyś nosiłaś, a dziś jest za małe lub nagroda za utratę centymetrów. Uwaga! To nie może być nic do jedzenia. ;) Za sukcesy w odchudzaniu nie powinno się wynagradzać przysmakami.

Jak schudnąć z brzucha?

Przestań zadawać sobie pytania, zacznij działać! To jedyna droga do osiągnięcia sukcesu. Na początku może być trudno, więc wyznaczaj sobie cele na miarę swoich możliwości, w czym pomoże Ci WYZWANIE ćwiczymy brzuszki przez miesiąc!  

Gotowa do walki o płaski brzuch?

zdjęcia: Fotolia

Polecany film

Mama Fit Beauty nowy numer


Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

19 stycznia 2017, 14:09

Nasze propozycje