Poprzedni artykuł: Sprawdź, dlaczego konieczne jest rozciąganie po treningu! Następny artykuł: Skuteczne ćwiczenia na szczupłe uda w 5 minut dziennie?

Jak wygląda 2000 kcal w jednym posiłku?

Fitness,
,
, tagi: kalorie, potrawy, fast food
2000 kcal w ramach jednego posiłku? Jak się okazuje, to wcale nie jest takie trudne… Zobaczcie, co musiałybyście zjeść, żeby w jednym posiłku wykorzystać niemal cały dzienny limit zapotrzebowania kalorycznego!

Fast food

Nie ulega wątpliwości, że dania typu fast food są kaloryczne, a do tego bardzo niezdrowe. Czy jednak możliwe jest zjedzenie w takim miejscu 2000 kcal w ramach jednego posiłku? Dziennikarze NY Times udowodnili, że tak i wcale nie trzeba w tym celu zamówić kilku zestawów...

burger king

Burger King: podwójny Whopper z serem (1070 kcal), krążki cebulowe (410 kcal), shake waniliowy (550 kcal)

mc donalds

McDonald's: kanapka kurczak z bekonem (750 kcal), frytki (340 kcal), Cola (200 kcal), McFlurry z Oreo (690 kcal)

subway

Subway: kanapka z różnymi rodzajami wędliny (375 kcal), chipsy (230 kcal), makaron z kurczakiem z krakersami z ostryg (155 kcal), ciastko (220 kcal), sałatka z kurczakiem (360 kcal), Cola (200 kcal), tost z jajkiem i serem (370 kcal), sok (100 kcal)

starbucks

Starbucks: Java Chip Frappucino (460 kcal), latte (190 kcal), smoothie mango-pomarańcza (270 kcal), tosty z serem (580 kcal), popcorn (125 kcal), kiełbaski z bułce (410 kcal)

pizza hut

Pizza Hut: pizza z mięsem (880 kcal), pieczone skrzydełka z serem pleśniowym blue (340 kcal), Mountain Dew (440 kcal), 2 ciastka (360 kcal)

Zobacz także Fast food na diecie - co wybrać, a czego lepiej unikać?

Menu w restauracji

A jak sprawa wygląda w restauracjach, w których serwowane są "prawdziwe" dania? Nie tylko fast food niesie ze sobą ryzyko zjedzenia prawdziwej bomby kalorycznej.

stek

Stekhouse: stek (1690 kcal), martini (230 kcal)

obiad

P.F. Chang’s: szpinak (120 kcal), pierogi (195 kcal), wołowina (565 kcal), pad thai (580 kcal), ciastko z karmelem (430 kcal), wino (125 kcal)

obiad

Olive Garden: sałatka (150 kcal), grissini (140 kcal), włoski makaron z sosem i parmezanem (1500 kcal), lampka wina (230 kcal)

zuccotto

Rekordzista wśród deserów: ciasto Zuccotto (1790 kcal), cappuccino (220 kcal)

Domowe posiłki

Skoro już mamy odpowiedź na pytanie, co musielibyśmy zjeść na mieście, żeby dostarczyć organizmowi przeszło 2000 kcal, pozostaje do rozwiązania kwestia, co musielibyśmy zjeść w domu, by wyczerpać ten limit kaloryczny?

jedzenie w domu

Menu I: jogurt z owocami i orzechami (210 kcal), tost z dżemem (85 kcal), kawa (2 kcal), wołowina stir-fry (400 kcal), napój dietetyczny (0 kcal), precle (220 kcal), gruszka (100 kcal), kurczak z rukolą (490 kcal), brukselka z cukinią (55 kcal), woda (0 kcal), wino (120 kcal), ciastka (200 kcal)

domowe jedzenie

Menu II: podsmażana cukinia z jajkiem sadzonym (175 kcal), chili z indyka (410 kcal), chipsy tortilla (120 kcal), woda (0 kcal), skrzydełka z kurczaka (280 kcal), owoce z jogurtem (130 kcal), makaron z kurczakiem i sosem brokułowym (435 kcal), piwo (155 kcal), lody z gruszką gotowaną w winie (370 kcal)

Jak widać, dania przygotowane w domu wystarczają na zaspokojenie głodu przez cały dzień, przy takiej samej kaloryczności, jaką w skrajnych wypadkach może mieć tylko jedno danie na mieście.

Zdarza Wam się od czasu do czasu zjeść aż tak kaloryczny posiłek?

Zdjęcia: Tony Cenicola

Polecany film

Trening ogólnorozwojowy Fitness team Polki.pl


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

27 czerwca 2017, 12:38

Nasze propozycje