Poprzedni artykuł: 5 zdrowych nawyków, które warto sobie wyrobić jesienią Następny artykuł: Sztuka wyboru, czyli ile jemy i dlaczego aż tyle?

Skuteczne ćwiczenia na płaski brzuch

Fitness,
,
, tagi: ćwiczenia na brzuch, ćwiczenia na płaski brzuch
Efekt w postaci płaskiego brzucha powstaje na skutek połączenia zdrowej, zbilansowanej diety ze skutecznymi i regularnymi ćwiczeniami. Bez tych dwóch czynników, możemy tylko pomarzyć o smukłej sylwetce. Co ćwiczyć, by osiągnąć jak najlepsze efekty?

Płaski brzuch to obiekt pożądania większości kobiet, niezależnie od typu sylwetki. Lepiej wówczas czujemy się w dopasowanych sukienkach czy bluzkach wpuszczonych w spodnie. Samą dietą jesteśmy w stanie dużo osiągnąć, jednak ćwiczenia skutecznie przyspieszą proces walki o płaski brzuch. Przedstawiamy skuteczne ćwiczenia!

płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch w domu

Kawałek podłogi i mata do ćwiczeń kupiona na kilkanaście złotych, a nawet większy ręcznik rozłożony na dywanie to wszystko, czego potrzeba do przeprowadzenia treningu bez wychodzenia z domu i wydawania pieniędzy.

Oczywiście najpopularniejszym sposobem na płaski brzuch są najbanalniejsze brzuszki. Zanim jednak przystąpicie do ich wykonywania, zobaczcie jak prawidłowo wykonywać brzuszki.

Efektywne ćwiczenia na brzuch

Brzuszki brzuszkom nierówne. Jeśli nudzi Cię standardowe unoszenie i opuszczanie tułowia, wprowadzaj modyfikacje, a na pewno odkryjesz ćwiczenia, które sprawiają Ci najwięcej przyjemności.

Wykonuj unoszenia tułowia z podniesionymi i wyprostowanymi nogami, zmieniając od czas do czasu kąt, jaki tworzą z podłogą lub przyciągaj naprzemiennie nogi do łokci, jedną nogę zawsze prostując i nie odkładając na podłogę.

Jeśli zależy Ci na zlikwidowaniu boczków, nogi zegnij w kolanach i przełóż na bok tak, byś poczuła lekkie rozciągnięcie mięśni z boku brzucha i wykonaj klasyczną serię uniesień tułowia. Ćwiczenie powtórz na drugą stronę.

Wszystkie ćwiczenia wykonuj w 3 seriach po 15 powtórzeń.

Ćwiczenia na brzuch dla początkujących

To banał, ale początki naprawdę zawsze są trudne. Jednak radość z obserwowania efektów i zwiększających się możliwości jest największą nagrodą za włożony wysiłek. Być może przez pierwsze dni będą dokuczały zakwasy, ale grunt to nie poddawać się i nie zniechęcać.

Najgorsze, co możemy zrobić na początku swojej walki o plaski brzuch, to zacząć od bardzo intensywnych ćwiczeń. Rośnie wówczas ryzyko, że szybko się zniechęcimy. Jeśli zatem kupiłaś 5 płyt DVD z ćwiczeniami na płaski brzuch, poczekaj i zacznij od małych kroczków, zwłaszcza jeśli dawno nie ćwiczyłaś.

Proponujemy podjąć nasze WYZWANIE: ćwiczymy brzuszki przez miesiąc. Pozwoli to wyrobić sobie niezbędny nawyk regularnych ćwiczeń i zwiększyć kondycję, która przyda się na kolejnym poziomie treningowego wtajemniczenia.

Łatwe ćwiczenia na brzuch?

Każde ćwiczenia na brzuch będą łatwe, jeśli tylko pokonamy swoje ograniczenia. :) Jeśli marzycie o płaskim brzuchu z zarysowanymi mięśniami, musicie liczyć się z tym, że trzeba będzie na to poświęcić czas i energię.

Dużo samozaparcia i determinacji w połączeniu z regularnymi ćwiczeniami sprawi, że jeszcze do niedawna niemożliwa do wykonania seria brzuszków okaże się łatwiejsza niż myślicie!

Zobaczcie także: Płaski brzuch bez brzuszków!

Jakie ćwiczenia na brzuch lubicie najbardziej?

zdjęcia: Fotolia

Polecany film

Trening TRX na płaski brzuch


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

14 grudnia 2017, 20:57

Nasze propozycje