Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Nude Yoga Girl – zobaczcie niezwykłe zdjęcia! Następny artykuł: Zaskakujący sposób na to, by makaron odchudzał!

Trening cardio dla początkujących i zaawansowanych

Fitness,
,
, tagi: spalanie tłuszczu, ćwiczenia cardio, trening cardio
W nowym roku chcesz zrzucić zbędne kilogramy i poprawić kondycję? Dobrze trafiłaś! Prezentujemy 3 proste ćwiczenia cardio, które Ci w tym pomogą. Rekomenduje je Ewa Chodakowska w swoim magazynie Be Active!

ćwiczenia kardio

Wersja dla początkujących:

Wszystkie ćwiczenia wykonaj jedno po drugim, z jak najkrótszymi przerwami między nimi. Całość powtórz 2 razy.

Wersja dla średniozaawansowanych i zaawansowanych

Wszystkie ćwiczenia wykonaj jedno po drugim, z jak najkrótszymi przerwami między nimi. Całość powtórz 3 razy.

Ćwiczenie 1: przeskoki w przód i w tył

przeskoki

Przez 30–45 s skacz w przód  i w tył. Staraj się skakać  na odległość 40–50 cm. Pomagaj sobie pracą ramion.  Zawsze ląduj na  ugiętych kolanach – nigdy na prostych!

Ćwiczenie 2: skręty bioder w podskokach

skrety bioder

Wyciągnij ręce na boki na wysokości barków. Łokcie lekko ugięte. Przez 30–45 s podskokiem skręcaj biodra raz w prawo, raz w lewo. Skacz lekko i cicho!

Ćwiczenie 3: przeskoki z boku na bok

przeskoki

Przez 30–45 s przeskakuj z boku na bok, przy każdym skoku pokonując ok. 30 cm. Skacz lekko, raz za razem, na przednich częściach stopy.   I nie ląduj na prostych kolanach.

Zobacz także 4 częste błędy popełniane przy spalaniu tłuszczu!

Rysunki: Svetlana Kuznetcova, dla Be Active

Więcej w najnowszym Be Active nr 1 (7) styczeń 2016!

zdjęcia: Fotolia

Polecany film

Kasia Bem Happy Oddychanie


Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

19 stycznia 2017, 18:05

Nasze propozycje