Poprzedni artykuł: Nude Yoga Girl – zobaczcie niezwykłe zdjęcia! Następny artykuł: Zaskakujący sposób na to, by makaron odchudzał!

Trening cardio dla początkujących i zaawansowanych

W nowym roku chcesz zrzucić zbędne kilogramy i poprawić kondycję? Dobrze trafiłaś! Prezentujemy 3 proste ćwiczenia cardio, które Ci w tym pomogą. Rekomenduje je Ewa Chodakowska w swoim magazynie Be Active!

ćwiczenia kardio

Wersja dla początkujących:

Wszystkie ćwiczenia wykonaj jedno po drugim, z jak najkrótszymi przerwami między nimi. Całość powtórz 2 razy.

Wersja dla średniozaawansowanych i zaawansowanych

Wszystkie ćwiczenia wykonaj jedno po drugim, z jak najkrótszymi przerwami między nimi. Całość powtórz 3 razy.

Ćwiczenie 1: przeskoki w przód i w tył

przeskoki

Przez 30–45 s skacz w przód  i w tył. Staraj się skakać  na odległość 40–50 cm. Pomagaj sobie pracą ramion.  Zawsze ląduj na  ugiętych kolanach – nigdy na prostych!

Ćwiczenie 2: skręty bioder w podskokach

skrety bioder

Wyciągnij ręce na boki na wysokości barków. Łokcie lekko ugięte. Przez 30–45 s podskokiem skręcaj biodra raz w prawo, raz w lewo. Skacz lekko i cicho!

Ćwiczenie 3: przeskoki z boku na bok

przeskoki

Przez 30–45 s przeskakuj z boku na bok, przy każdym skoku pokonując ok. 30 cm. Skacz lekko, raz za razem, na przednich częściach stopy.   I nie ląduj na prostych kolanach.

Zobacz także 4 częste błędy popełniane przy spalaniu tłuszczu!

Rysunki: Svetlana Kuznetcova, dla Be Active

Więcej w najnowszym Be Active nr 1 (7) styczeń 2016!

zdjęcia: Fotolia

Polecany film


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

9 grudnia 2018, 21:17

Zobacz także

Nasze propozycje