Poprzedni artykuł: 5 skutecznych sposobów na przejedzenie Następny artykuł: Za nami wyzwanie: 3-dniowy detoks sokami! Dzielimy się wrażeniami!

Kobieta vs. mężczyzna, czyli zdrowa rywalizacja

Fitness,
,
, tagi: trening, Ewa Chodakowska, trening brzucha, trening pośladków
Zaproś do wspólnych ćwiczeń swojego partnera i razem stańcie do walki o lepszą formę, samopoczucie i kondycję. ten trening gwarantuje, że dacie z siebie wszystko!

Jak ćwiczyć?

Zanim przystąpisz do ćwiczeń, wykonaj krótką rozgrzewkę!

Jeśli chcesz ten zestaw ćwiczeń stosować jako regularny trening, ćwiczcie 3 razy w tygodniu, ale nie dzień po dniu.

Wykonajcie ćwiczenia w podanej kolejności. Po ostatnim ćwiczeniu odpocznijcie minutę i całość powtórzcie raz jeszcze, zamieniając się z partnerem ćwiczeniami. Możesz także traktować ten zestaw jako sprawdzian, który będziecie stosować np. raz w miesiącu, testując nim skuteczność swoich zwykłych treningów.

Mięśnie jej i jego – takie same czy różne?

1. MOC I SZYBKOŚĆ. Mięśnie facetów są szybsze, są w stanie rozwinąć większą moc w jednostce czasu, no i łatwiej je rozbudować.

2. REGENERACJA. Muskuły kobiet szybciej się regenerują niż mięśnie panów. Są też mniej wrażliwe na ból.

3. WŁÓKNA MIĘŚNIOWE. Są ich trzy typy: wolnokurczliwe odpowiadają za wytrzymałość i dwa typy szybkokurczliwych (odpowiadają za siłę), których faceci mają więcej od kobiet.

Trening: Lefteris Kavoukis

Tekst: Ewa Janczak-Cwil

Zdjęcia: Marlena Bielińska/MOVE dla Magazynu Be Active nr 2 (08) luty 2016 / BEBIO.PL

Wypróbujcie także Trening z Ewą Chodakowską na płaski brzuch!

Podzielcie się swoimi wrażeniami po treningu!

Polecany film


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

16 października 2018, 02:33

Nasze propozycje