Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: 5 skutecznych sposobów na przejedzenie Następny artykuł: Za nami wyzwanie: 3-dniowy detoks sokami! Dzielimy się wrażeniami!

Kobieta vs. mężczyzna, czyli zdrowa rywalizacja

Fitness,
,
, tagi: trening, Ewa Chodakowska, trening brzucha, trening pośladków
Zaproś do wspólnych ćwiczeń swojego partnera i razem stańcie do walki o lepszą formę, samopoczucie i kondycję. ten trening gwarantuje, że dacie z siebie wszystko!

Jak ćwiczyć?

Zanim przystąpisz do ćwiczeń, wykonaj krótką rozgrzewkę!

Jeśli chcesz ten zestaw ćwiczeń stosować jako regularny trening, ćwiczcie 3 razy w tygodniu, ale nie dzień po dniu.

Wykonajcie ćwiczenia w podanej kolejności. Po ostatnim ćwiczeniu odpocznijcie minutę i całość powtórzcie raz jeszcze, zamieniając się z partnerem ćwiczeniami. Możesz także traktować ten zestaw jako sprawdzian, który będziecie stosować np. raz w miesiącu, testując nim skuteczność swoich zwykłych treningów.

Mięśnie jej i jego – takie same czy różne?

1. MOC I SZYBKOŚĆ. Mięśnie facetów są szybsze, są w stanie rozwinąć większą moc w jednostce czasu, no i łatwiej je rozbudować.

2. REGENERACJA. Muskuły kobiet szybciej się regenerują niż mięśnie panów. Są też mniej wrażliwe na ból.

3. WŁÓKNA MIĘŚNIOWE. Są ich trzy typy: wolnokurczliwe odpowiadają za wytrzymałość i dwa typy szybkokurczliwych (odpowiadają za siłę), których faceci mają więcej od kobiet.

Trening: Lefteris Kavoukis

Tekst: Ewa Janczak-Cwil

Zdjęcia: Marlena Bielińska/MOVE dla Magazynu Be Active nr 2 (08) luty 2016 / BEBIO.PL

Wypróbujcie także Trening z Ewą Chodakowską na płaski brzuch!

Podzielcie się swoimi wrażeniami po treningu!


Zobacz także

Polecany film

Ewa Chodakowska na ulicy

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

11 grudnia 2016, 12:48