Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: 15 ćwiczeń, które można wykonać praktycznie wszędzie Następny artykuł: 3 proste i skuteczne ćwiczenia na nogi

3 proste i skuteczne ćwiczenia na płaski brzuch

Fitness,
,
, tagi: ćwiczenia na brzuch, ćwiczenia na płaski brzuch
Marzysz o płaskim brzuchu? Zacznij trening już dziś! Prezentujemy 3 proste ćwiczenia, które pomogą Ci w walce o wymarzoną sylwetkę. Trening jest rekomendowany przez Ewę Chodakowską w magazynie Be Active!

płaski brzuch

Bardzo skuteczne ćwiczenia na brzuch

Wersja dla początkujących:

Wykonuj po 1 serii każdego ćwiczenia.

Wersja dla średniozaawansowanych i zaawansowanych:

Wykonuj po 2 serie każdego ćwiczenia. Między seriami odpoczywaj 30 sek.

Zaawansowana: wykonuj po 3 serie każdego ćwiczenia. Między seriami odpoczywaj 30 sek.

Jakie są dobre ćwiczenia na brzuch?

Ćwiczenie 1: unoszenie tułowia w pozycji żabki

ćwiczenia na brzuch

Połóż się na plecach. Złącz podeszwy stóp, kolana opuść na boki. Ramiona ułóż za głową. Dociśnij lędźwiowy odcinek kręgosłupa do podłoża. Jednym ruchem, z wydechem, unieś stopy  i sięgnij do nich dłońmi, unosząc głowę i łopatki nad matę.  Z wdechem wróć do pozycji wyjściowej. Wykonaj 15–20 powtórzeń.

Ćwiczenie 2: przenoszenie ramion w spięciu brzucha

ćwiczenia na brzuch

Połóż się na plecach. Kolana ugięte, podudzia równolegle do podłogi. Oderwij głowę od maty,  broda nie dotyka mostka. Jedną rękę ustaw za głową, drugą obok tułowia. Z wydechem zmień ustawienie rąk na przeciwne. Wykonaj 20 zmian ustawienia rąk.

Ćwiczenie 3: mocne brzuszki

ćwiczenia na brzuch

Połóż się na plecach. Kolana ugięte, łydki równolegle do podłogi, ramiona wzdłuż tułowia. Z wydechem wyprostuj kolana  i sięgnij do łydek dłońmi, unosząc głowę i łopatki nad matę. Wróć  do pozycji wyjściowej. Wykonaj 20 powtórzeń.

Zobacz także, jak prawidłowo wykonywać brzuszki!

Rysunki: Svetlana Kuznetcova, dla Be Active

Więcej w najnowszym Be Active nr 1 (7) styczeń 2016!

Polecany film

Trening TRX na płaski brzuch


An Error Occurred: Internal Server Error

Oops! An Error Occurred

The server returned a "500 Internal Server Error".

Something is broken. Please let us know what you were doing when this error occurred. We will fix it as soon as possible. Sorry for any inconvenience caused.

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

25 kwietnia 2017, 14:25

Nasze propozycje