Poprzedni artykuł: 15 ćwiczeń, które można wykonać praktycznie wszędzie Następny artykuł: 3 proste i skuteczne ćwiczenia na nogi

3 proste i skuteczne ćwiczenia na płaski brzuch

Fitness,
,
, tagi: ćwiczenia na brzuch, ćwiczenia na płaski brzuch
Marzysz o płaskim brzuchu? Zacznij trening już dziś! Prezentujemy 3 proste ćwiczenia, które pomogą Ci w walce o wymarzoną sylwetkę. Trening jest rekomendowany przez Ewę Chodakowską w magazynie Be Active!

płaski brzuch

Bardzo skuteczne ćwiczenia na brzuch

Wersja dla początkujących:

Wykonuj po 1 serii każdego ćwiczenia.

Wersja dla średniozaawansowanych i zaawansowanych:

Wykonuj po 2 serie każdego ćwiczenia. Między seriami odpoczywaj 30 sek.

Zaawansowana: wykonuj po 3 serie każdego ćwiczenia. Między seriami odpoczywaj 30 sek.

Jakie są dobre ćwiczenia na brzuch?

Ćwiczenie 1: unoszenie tułowia w pozycji żabki

ćwiczenia na brzuch

Połóż się na plecach. Złącz podeszwy stóp, kolana opuść na boki. Ramiona ułóż za głową. Dociśnij lędźwiowy odcinek kręgosłupa do podłoża. Jednym ruchem, z wydechem, unieś stopy  i sięgnij do nich dłońmi, unosząc głowę i łopatki nad matę.  Z wdechem wróć do pozycji wyjściowej. Wykonaj 15–20 powtórzeń.

Ćwiczenie 2: przenoszenie ramion w spięciu brzucha

ćwiczenia na brzuch

Połóż się na plecach. Kolana ugięte, podudzia równolegle do podłogi. Oderwij głowę od maty,  broda nie dotyka mostka. Jedną rękę ustaw za głową, drugą obok tułowia. Z wydechem zmień ustawienie rąk na przeciwne. Wykonaj 20 zmian ustawienia rąk.

Ćwiczenie 3: mocne brzuszki

ćwiczenia na brzuch

Połóż się na plecach. Kolana ugięte, łydki równolegle do podłogi, ramiona wzdłuż tułowia. Z wydechem wyprostuj kolana  i sięgnij do łydek dłońmi, unosząc głowę i łopatki nad matę. Wróć  do pozycji wyjściowej. Wykonaj 20 powtórzeń.

Zobacz także, jak prawidłowo wykonywać brzuszki!

Rysunki: Svetlana Kuznetcova, dla Be Active

Więcej w najnowszym Be Active nr 1 (7) styczeń 2016!

Polecany film


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

23 kwietnia 2018, 00:17

Nasze propozycje