Poprzedni artykuł: Jak przetrwać dietę w czasie urlopu Następny artykuł: Trening twerkout – lekcja 3: praca bioder

WYZWANIE: 30 dni PLANK

Fitness,
,
, tagi: plank, trening, wyzwania, wyzwanie przysiady
Wielokrotnie podejmowałaś próbę regularnych ćwiczeń, ale zawsze brakowało Ci motywacji? Podejmij 30-dniowe wyzwanie PLANK i z dnia na dzień zwiększaj swoje możliwości oraz kontroluj postępy!

PLANK stanowi doskonałe uzupełnieniem treningu, ale jednocześnie jest ciekawą alternatywą dla osób, które nie przepadają za brzuszkami, a którym zależy na wzmocnieniu tej partii mięśni. Sprawdź, czym jest PLANK i jak prawidłowo ćwiczyć!

Podejmij z nami wyzwanie: 30 dni PLANK!

plank wyzwanie

Wydrukuj powyższą grafikę i przez podaną liczbę sekund codziennie wykonuj ćwiczenie.

Właśnie jestem w trakcie komponowania ćwiczeń na brzuch i myślę, że deska będzie idealnym dodatkiem. Tylko nie wiem, czy dam radę, bo aktualnie jestem na 7 dniu 30-dniowego wyzwania pośladkowego, a robię przysiady dodatkowo z obciążeniem 4 kg i nie wiem czy dam radę, bo po tych przysiadach ramiona mi odpadają i uda z resztą też. Słyszałam, że deska jest super, bo ćwiczy głębokie mięśnie brzucha.

Lady Swallow

Podejmij także wyzwanie 4 tygodnie do sexi pośladków oraz wypróbuj dietę turbo.

Gotowe na regularny trening?

Grafika do pobrania w większym rozmiarze:

wyzwanie-plank.jpg (2,2 MB)
zdjęcia: Fotolia

Polecany film

Trening crossfit - TABATA


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

15 grudnia 2017, 19:10

Nasze propozycje