Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Sprawdź, co o Tobie mówi Twój... nos! Następny artykuł: 5 sposobów na to, żeby zwiekszyć swoje szanse na orgazm

5 rzeczy, które uczynią poranek łatwiejszym

Kobieta,
,
, tagi: poranne wstawanie
Na dźwięk budzika obracasz się na drugi bok, a kiedy już wstaniesz, myślisz, że bez kawy nie wytrwasz nawet kolejnych 15 minut? Problemy z porannym wstawaniem da się pokonać!

Poranki bywają ciężkie – zamiast wstać i zjeść śniadanie, wolimy uciąć sobie drzemkę, a kiedy okazuje się, że jesteśmy spóźnione, szykujemy się w pośpiechu, zostawiając bałagan w sypialni i wychodząc z domu z pustym żołądkiem. Można oczywiście powiedzieć, że nie jest się rannym ptaszkiem, ale nocnym markiem, który musi odespać, ale dobry początek dnia pozytywniej nastraja nas do podejmowania się kolejnych wyzwań. Poniżej pięć bardzo prostych rzeczy, które sprawią, że więcej nie usłyszymy „wstałaś dziś lewą nogą”, a dzień będzie wydawać nam się dłuższy i bardziej owocny.

Postaw budzik dalej od łóżka

Nieważne, czy to klasyczny budzik czy tylko telefon z funkcją budzenia. Przed zamknięciem oczu odłóż go na tyle daleko, by nie stał/nie leżał w zasięgu ręki. Ot, na przykład po drugiej stronie pokoju. Powód? Jeśli kolejnego ranka będziesz musiała wstać z łóżka, aby go wyłączyć, jest znacznie mniej prawdopodobne, że do niego wrócisz.

Rozciągaj się

Dwie minuty rozciągania, a najlepiej jogi, mogą zdziałać prawdziwe cuda! Odrobina ćwiczeń poprawia nastrój, a ponadto pomaga rozruszać stawy i mięśnie, które mają tendencję do sztywnienia w trakcie snu. Jeśli się rozciągniesz, nabierzesz też energii. Wszak nie od dziś wiadomo, że ruch sprzyja wydzielaniu endorfin.

Pościel łóżko

Opuściłaś łóżko, poćwiczyłaś, czas na ścielenie! Łóżko przestanie kusić i nie wskoczymy do niego na kolejne 10 minut. Poza tym ułożenie kołdry, narzuty i porozkładanie poduszek pozwala uspokoić się i poczuć, że już się coś osiągnęło, chociaż dzień dopiero się rozpoczął. Nie zapominajmy, że pościelone łóżko z dekoracyjnymi poduszkami jest elementem aranżacji, a chyba lepiej rozpocząć dzień w przyjemnym otoczeniu?

Śniadanie przygotuj nocą

Choćbyś nie wiadomo jak była spóźniona, zawsze znajdź czas na zjedzenie śniadania. I nie tłumacz się, że nie miałaś czasu na jego przygotowanie. Jeśli zajmiesz się tym przed pójściem spać, z rana będziesz mogła cieszyć się spokojnym spożywaniem posiłku. Nocą możesz przygotować pyszne smoothie lub owsiankę na zimno. Chyba każdy lubi, jak z samego rana śniadanie na nas czeka.

Zaczerpnij świeżego powietrza

Idź na spacer z psem, wyskocz do kiosku po gazetę, pobiegaj – możliwości jest wiele. Jeśli nie masz na to czasu, otwórz okno, a do pracy – o ile nie masz zbyt daleko – przejdź się pieszo lub dojedź rowerem. Pamiętaj, że świeże powietrze i naturalne światło słoneczne rozbudzają umysł i ciało. Zanim się zorientujesz, będziesz gotowa na przeżycie kolejnego, pięknego dnia!

zdjęcia: Free

Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

19 stycznia 2017, 17:58

Nasze propozycje