Poprzedni artykuł: 7 najseksowniejszych dziewczyn, partnerek i żon polskich gwiazdorów Następny artykuł: Jak pić więcej wody? 5 trików, które Ci w tym pomogą

7 kulinarnych trików, które pomogą Ci schudnąć

Kobieta,
,
, tagi: dieta, kulinarne triki, porady dietetyczne
Niejedna z nas na temat odchudzania wie bardzo dużo. Co jeść, w jakich porach, z jaką częstotliwością, jak przygotowywać posiłki itd. Mimo wszystko ciągle zdarzają nam się wpadki, a co za tym idzie – proces odchudzania zostaje wstrzymany. Dzisiaj podpowiadamy 7 „hacków”, które pomogą schudnąć albo po prostu utrzymać wagę i żyć zdrowo. Koniecznie wprowadźcie je do swojej codzienności. To działa!

1. Owoc w torebce

Niezależnie od tego czy wychodzisz z domu na długo, czy na krótko, miej zawsze w torebce owoc – najlepiej jabłko, ponieważ można je wrzucić bez obawy, że coś pobrudzi. Dzięki temu jest duża szansa, że nie skusisz się na drożdżówkę z pachnącej piekarni czy batonika z kiosku, który będzie wołał do Ciebie „zjedz mnie!”, gdy będziesz kupować gazetę lub doładowanie do telefonu. Nie polecamy „fit batoników”, które najczęściej są kaloryczne i po prostu niezdrowe.

2. W lodówce zawsze surówka!

Przygotowanie surówki wcale nie jest trudne. Wystarczy zetrzeć (najlepiej jakimś urządzeniem, można już kupić za niewielkie pieniądze) marchewkę, jabłko i np. białą kapustę, dodać oliwę, sól, pieprz i ciut słodu (np. syropu z agawy), skropić sokiem z cytryny, wymieszać i gotowe! Gdy poczujesz mały głód albo ochotę na przekąskę, sięgniesz po talerz pysznej surówki. Możesz ją jeść praktycznie bez ograniczeń.

3. Przygotuj jedzenie na zapas i zamroź

W tygodniu nie masz czasu gotować? Przychodzisz zmęczona do domu i sięgasz po chleb i szynkę albo zamawiasz pizzę, bo tak jest szybko? Wiemy jak to jest – zanim cokolwiek przygotujemy, głód staje się nie do zniesienia. Pomyśl o przygotowywaniu większych porcji np. przez weekend i mrożeniu do pudełek czy woreczków. Zupy, leczo, ryż z warzywami itd. – to proste dania, które możesz mrozić bez obaw, że stracą smak.

4. Rób listę zakupową

Przed wyjściem do supermarketu zrób listę zakupów i potem mocno się jej trzymaj. Odstępstwa mogą mieć miejsce tylko wtedy, gdy zobaczysz np. dobre owoce czy warzywa w przecenie. Nie daj się skusić na słodycze, słodkie płatki do mleka i inne pozorne przyjemności. Rada dotycząca listy zakupowej nie jest nowa – mimo wszystko nadal wiele osób ma problem, by wprowadzić ją do codzienności. My bardzo polecamy!

5. Do pracy bierz marchewkę i inne warzywa do chrupania

Godzinę po lunchu w pracy znowu jesteś głodna? Nie, wcale nie musisz iść po batonika. Wyciągnij z torebki obrane i pokrojone marchewki i kalarepkę. Poczęstuj współpracowników – będą może trochę zdziwieni, ale na pewno taka przekąska przypadnie im do gustu. Zapewniamy – Tobie też! :)

6. Myj zęby po posiłku!

Skorzysta na tym nie tylko Twoje uzębienie, ale również figura. Zabranie szczoteczki i pasty do pracy i użycie ich to żaden problem (zawsze można mieć w miejscu pracy osobny zestaw). Gdy mamy czyste zęby, nasza ochota na podjadanie spada. Spróbujesz?

7. Małe talerze

Porada stara jak świat, ale warto ją przypominać. Mając mniejszy talerzy, może Ci się wydawać, że jedzenia jest więcej. Wiele osób potwierdza, że choć mamy tego świadomość, to działa. Co szkodzi spróbować?

Dziewczyny, co dodałybyście do tej listy? :)

Zobacz także:  Płatki żytnie - zdrowe i sycące. Sprawdź!

Produkty, które wspomogą Cię w walce z cellulitem!

Polecany film


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

20 lipca 2018, 04:34

Nasze propozycje