Poprzedni artykuł: Małgorzata Rozenek stworzyła własną linię perfum! I wcale nie są drogi... Następny artykuł: Idziesz na romantyczną kolację? Sposób jedzenia zdradza, jaki seks lub...

AïOLI i Niewidzialna Wystawa otwierają oczy na niewidomych

Kobieta,
,
, tagi: jedzenie
Sieć kantyn AïOLI nie zwalnia tempa, nie przestaje też zaskakiwać. Ich misja edukacji społecznej nie zna granic i dopiero się rozkręcają.

AïOLI wraz z Niewidzialną Wystawą rozpoczyna wspólne działania, tym samym otwierając się na kolejną grupę społeczną – osoby niewidome. W Polsce żyje ich ponad 90 tysięcy, a wciąż tak mało jest miejsc przystosowanych do ich wizyt, nie mówiąc tylko o restauracjach, ale też o uczelniach, bibliotekach czy sklepach

AïOLI zwraca uwagę nas wszystkich na to, że osoby niewidome to normalni ludzie:

Oni też chcą wychodzić do knajp, też chcą iść do fryzjera, też chcą iść do pubu czy na drinka – chcą żyć jak my, i odczuwać jak my.

Misją AïOLI jest zmiana, która ulepszy osobom niewidomym funkcjonowanie w codziennym życiu.

Chcemy położyć nacisk na to, by zachęcać innych restauratorów do tego, by szkoliły swój personel i stały się miejscami otwartymi na osoby niewidome, czy bardzo słabo widzące. Aby móc dawać przykład innym, zaczęliśmy od przeszkolenia naszego personelu. Od kilku miesięcy obsługa brała udział w specjalnych szkoleniach zorganizowanych przy współpracy z Niewidzialną Wystawą, która jest Głównym Partnerem projektu. - mówi Kinga Rylska, Szef Marketingu AïOLI.

Na chwilę obecną AïOLI będą jedynymi kantynami w Polsce przystosowanymi do wizyt gości niewidomych, słabo widzących

Poza wprowadzeniem menu w alfabecie Braille'a, kantyny zostaną w pełni dopasowane funkcjonalnie do potrzeb osób niewidomych, słabo widzących. Przewidywane są również wydarzenia towarzyszące, stworzone z myślą o osobach niewidomych, słabo widzących.

Trzeba poznać chociaż po części świat niewidomego. AïOLI x Niewidzialna Wystawa pokaże społeczeństwu, jak wiele wspólnie możemy zrobić dzięki zaangażowaniu #aiolifriends.

AïOLI kocha łamać bariery

Nawet chociażby podczas Senior Speed Dating-ów organizowanych we współpracy z Dancing Międzypokoleniowy, podczas których AïOLI pokazało jak bardzo jest za przełamaniem barier międzypokoleniowych. Seniorzy to nie tylko "dziadki w klapkach przed TV". Akcja odniosła sukces, a szybkie randki dla seniorów podbiły serca wszystkich Polaków.

Co więcej AïOLI  jako jedyna kantyna w całej Polsce w 2016 roku rozpoczęła działania dotyczące nagłośnienia problemu niedożywienia dzieci oraz edukowania rodziców i młodzieży w temacie odpowiedniego żywienia.

AïOLI jako jedyna sieć współpracuje na wyłączność z Fundacją Jem Drugie Śniadanie. Tym samym do karty menu zostały wprowadzone pozycje ambasadorów akcji (Andrzej Krzywy, Katarzyna Gilnka, Zosia Ślotała, Modny Tata). Część dochodu ze sprzedaży była przekazywana na fundację Pajacyk i walkę z niedożywieniem.

To w AïOLI odbyła się promocja spotu reklamowego "Stop Niedożywieniu" oraz to w AïOLI odbyło się oficjalne przekazanie przekazanie koszulek projektu Dawida Wolińskiego na rzecz Fundacji Jem Drugie Śniadanie, z których dochód został przekazany na rzecz Fundacji.

Ale... to nie koniec!

AïOLI będzie szkolić i edukować! Do wszystkich z tych projektów zaangażowane były jedne z najbardziej potrzebujących dzieciaków - dzieci z warszawskich Ognisk Wychowawczych, z którymi AïOLI współpracuje już od ponad dwóch lat.

Rok 2017 to jeszcze silniejsza współpraca z Ogniskami Wychowawczymi i dalsze działania z Jem Drugie Śniadanie. Prowadzenie ma pokazać problem, jakim jest niedożywienie – sukcesem będzie znalezienie rozwiązania dla tego problemu. Co więcej – wraz z wprowadzeniem nowej wiosennej karty menu AïOLI rozpoczęło kolejną współpracę z Organizacją Nurture The World. Owocem współpracy jest sałatka "AïOLI Nurture The World", z której część dochodu przekazywana jest na Banki Żywności i dożywianie potrzebujących Dzieciaków na całym świecie.

Zdjęcie: materiały PR

Polecany film


Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

20 października 2018, 02:22

Nasze propozycje