Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: 7 kulinarnych trików, które pomogą Ci schudnąć Następny artykuł: Nowe BE ACTIVE już w sprzedaży!

Jak pić więcej wody? 5 trików, które Ci w tym pomogą

Kobieta,
,
, tagi: picie wody, szklanka wody
Tyle mówi się o tym, by pić wodę regularnie. Mamy tego świadomość, prawda? Mimo to niejednej z nas zdarza się, że przez kilka godzin nie pije nawet łyku wody. Co zrobić, by przyswajać "napój życia" regularnie? Mamy kilka tipów, które Wam w tym pomogą! Bo przecież warto dla zdrowia, samopoczucia i figury, prawda?

1. Dodawaj do wody ulubione owoce (i nie tylko)

Woda z dodatkami to prawdziwy hit tego lata. Mamy nadzieję, że ten trend utrzyma się na dłużej. Wrzuć do przezroczystego dzbanka plastry limonki i ogórka, kilka listków mięty i na przykład parę malin. Do tego lód i oto masz pyszny napój. Jego walory smakowe i zdrowotne podniosą się szczególnie po kilku godzinach. Kaloryczność takiej wody jest znikoma, a smak – naprawdę znakomity.

2. Zainstaluj aplikację

Sprawdź w internecie dostępne aplikacje przypominające o piciu wody. Smartfon zawsze masz ze sobą, więc zawsze będziesz wiedzieć, kiedy sięgnąć po łyk :)

3. Przypomnienie na lodówce

Aplikacja aplikacją, ale warto nakleić sobie kartkę z przypomnieniem na lodówkę. Zaznacz tam, by wypijać szklankę wody na ok. godzinę przed posiłkiem. Twój apetyt podczas obiadu czy kolacji będzie znacznie mniejszy.

4. Butelka z wodą zawsze przy sobie!

Brzmi banalnie, prawda? Jednak wciąż o tym zapominamy. Jeśli sklepowa butelka nas nudzi, to kupmy sobie jakąś ładną, którą będzie pasować nam do torebki ;) Zawsze chętniej pić wodę z atrakcyjnego poidełka.

5. Kupuj wodę w butelkach

Podczas zakupów wkładaj do koszyka wodę w butelkach (zgrzewki). Wówczas jest szansa, że wypijesz więcej (wygodniej przecież nalewać wodę z mniejszej butelki niż wielkiego „baniaka”, prawda?). Poza tym butelkę z wodą łatwo chwycić do ręki, gdy wychodzimy z domu.

Zobacz także:  Polski bloger zaraża pasją do zdrowego odżywiania i robi prawdziwą furorę w sieci!

zdjęcia: Fotolia

Sprawdzone kremy nawilżające do twarzy z KWC


Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

3 grudnia 2016, 07:54