Poprzedni artykuł: Zadbaj o swoje zdrowie intymne! Następny artykuł: 7 dziwnych kosmetyków z KWC

Szybkie sposoby na poprawę nastroju

Kobieta, , tagi: kąpiel, książki, porady, Palmolive, zwierzęta
Każdej z nas zdarza się czasem gorszy dzień – zapomniana torebka, nieprzyjemna sytuacja w pracy, poplamiona sukienka i inne, mniej lub bardziej błahe sprawy potrafią skutecznie popsuć nastrój. Na szczęście istnieją sposoby, by szybko poprawić sobie humor – sprawdź sama!
uśmiechnięta kobieta

 1.  Spontaniczne zakupy

Mówi się, że pieniądze szczęścia nie dają, ale prawda jest taka, że nowa sukienka lub torebka potrafią rozchmurzyć niejedno kobiece oblicze. Gdy masz kiepski dzień, wybierz się na drobne zakupy i kup sobie coś, co Ci się spodoba – tak po prostu. Przecież zasługujesz :)

2.  Spotkanie z przyjaciółką

Zły humor przeważnie szybciej ustępuje w towarzystwie innych osób. Zamiast w samotności pogrążać się w negatywnych emocjach, wyjdź na kawę z przyjaciółką – swobodna rozmowa i ploteczki pomogą Ci zapomnieć o problemach. Podobnie podziała długa rozmowa telefoniczna.

3.  Dobra książka

kobieta czyta książkę

Lektura ulubionej książki odpręża i relaksuje, pozwalając na chwilę oderwania się od rzeczywistości. Do tego kawa lub herbata i ulubione ciasteczka. Pamiętaj, żeby wybrać wygodny fotel :) Już po kilkunastu minutach spędzonych w ten sposób poczujesz, jak ogarnia Cię spokój.

4.  Coś pysznego

Permanentne „zajadanie” stresu jest bardzo niezdrowe, ale pozwolenie sobie na drobne kulinarne szaleństwo w gorszym dniu może okazać się zbawienne dla naszego nastroju. Czy to będzie ulubione danie na wynos, czy pyszne ciasto – zależy tylko od Ciebie.

5.  Pobudzający prysznic

Palmolive żel pod prysznic

Woda zmyje z Ciebie zły humor! Wybierz energetyzujący, perłowy żel pod prysznic, np.Palmolive So Vibrant z jagodami Goji, olejkami eterycznymi z imbiru i hibiskusem. Rewitalizujący zapach szybko wypełni Cię pozytywną energią.

6.  Wysiłek fizyczny

Ruch jest Twoim sprzymierzeńcem w walce ze złym humorem - gdy uprawiasz sport, w mózgu wydzielają się endorfiny, które odpowiadają za dobry nastrój. Jeśli nie lubisz intensywnych sportów, możesz wybrać np. jogę – pozwoli wyciszyć się i odstresować.

7.  Kontakt ze zwierzętami

kobieta z kotem

Gdy Ci smutno, gdy Ci źle, do futrzaka przytul się :) Udowodniono naukowo, że kontakt ze zwierzętami redukuje stres i zmniejsza uczucie osamotnienia.  Po ciężkim dniu pogłaszcz swojego ulubieńca . Jeśli nie masz zwierząt, możesz wybrać się do znajomych, którzy je mają lub… pooglądać je na ekranie, np. za pośrednictwem Animal Planet.

8.  Muzyka

Bez wątpienia łagodzi obyczaje, ale potrafi też skutecznie poprawić humor i dodać energii lub – w zależności od potrzeby – wyciszyć i odstresować. Gdy masz gorszy dzień, lub po prostu jesteś zmęczona, po powrocie do domu włącz płytę ulubionego zespołu i pozwól muzyce działać.

materiał sponsorowany

zdjęcia: Fotolia, materiały PR

Nasze propozycje