Poprzedni artykuł: Czy warto spotykać się z... żonatym mężczyzną? Następny artykuł: Podróż do świata Yves Rocher – marki z pasją do natury

Jest piękna, młoda i… uzależniona. Ale nikt nie zwrócił na to uwagi

Kobieta,
,
, tagi: kampania społeczna, alkohol
Radosne zdjęcia z podróży przykuły uwagę prawie 91 tys. osób. Pokazywały imprezowy styl życia Louise Delage. Kobieta zabierała swoich obserwatorów w podróż po wielu ciekawych miejscach. Żaden z nich nie zauważył jednak, że na każdym ze 150 opublikowanych zdjęciach, kobieta pozuje z alkoholem.

Louise pokazywała się za każdym razem z lampką winą, kolorowymi drinkami, butelką piwa lub szampana. Wśród internautów uchodziła za rozrywkową Paryżankę, która jest stale uśmiechnięta i spędza czas z grupą znajomych. Pod każdym zdjęciem pojawiało się mnóstwo komentarzy oraz jeszcze więcej polubień.

Jej kolorowe życie, które pokazywała w mediach społecznościowych, szybko okazało się wykreowaną fikcją. Ostatni post, jaki Louise opublikowała na Instagramie zdradził, że jej konto zostało stworzone na potrzeby kampanii „Like my addiction”, którą poprowadziła paryska agencja reklamowa BETC. Jej celem było zwiększenie świadomości wśród internautów na temat problemu z alkoholem wśród tak młodych osób, jak chociażby Louise.

Like my addiction

Film zamieszczony przez użytkownika Louise Delage (@louise.delage)

Projekt miał na celu udowodnienie, że wbrew powszechnie krążącej opinii, każdy może być uzależniony, a my często tego nie dostrzegamy. Według prezesa BETC – Stephane Xiberrasa – filtry na Instagramie odwróciły uwagę internautów od problemu Louise.

W naszej galerii możecie obejrzeć imprezowe życie Paryżanki. Myślicie, że taki projekt zwróci uwagę młodych ludzi na problemy z alkoholem?

Zdjęcia: Instagram.com/louise.delage

Polecany film

Słowa ranią na całe życie - reklama społeczna


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

24 maja 2017, 23:33

Nasze propozycje