Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Czy warto spotykać się z... żonatym mężczyzną? Następny artykuł: Podróż do świata Yves Rocher – marki z pasją do natury

Jest piękna, młoda i… uzależniona. Ale nikt nie zwrócił na to uwagi

Kobieta,
,
, tagi: kampania społeczna, alkohol
Radosne zdjęcia z podróży przykuły uwagę prawie 91 tys. osób. Pokazywały imprezowy styl życia Louise Delage. Kobieta zabierała swoich obserwatorów w podróż po wielu ciekawych miejscach. Żaden z nich nie zauważył jednak, że na każdym ze 150 opublikowanych zdjęciach, kobieta pozuje z alkoholem.

Louise pokazywała się za każdym razem z lampką winą, kolorowymi drinkami, butelką piwa lub szampana. Wśród internautów uchodziła za rozrywkową Paryżankę, która jest stale uśmiechnięta i spędza czas z grupą znajomych. Pod każdym zdjęciem pojawiało się mnóstwo komentarzy oraz jeszcze więcej polubień.

Jej kolorowe życie, które pokazywała w mediach społecznościowych, szybko okazało się wykreowaną fikcją. Ostatni post, jaki Louise opublikowała na Instagramie zdradził, że jej konto zostało stworzone na potrzeby kampanii „Like my addiction”, którą poprowadziła paryska agencja reklamowa BETC. Jej celem było zwiększenie świadomości wśród internautów na temat problemu z alkoholem wśród tak młodych osób, jak chociażby Louise.

Like my addiction

Film zamieszczony przez użytkownika Louise Delage (@louise.delage)

Projekt miał na celu udowodnienie, że wbrew powszechnie krążącej opinii, każdy może być uzależniony, a my często tego nie dostrzegamy. Według prezesa BETC – Stephane Xiberrasa – filtry na Instagramie odwróciły uwagę internautów od problemu Louise.

W naszej galerii możecie obejrzeć imprezowe życie Paryżanki. Myślicie, że taki projekt zwróci uwagę młodych ludzi na problemy z alkoholem?

Zdjęcia: Instagram.com/louise.delage


Zobacz także

Polecany film

Słowa ranią na całe życie - reklama społeczna

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

10 grudnia 2016, 11:56