Poprzedni artykuł: Żywa lalka Barbie: „Brzydkie kobiety same są sobie winne". Przesadziła... Następny artykuł: Konkurs! Wygraj nowoczesny dzbanek filtrujący Aquaphor Jasper i 34-str... http://edipresse.hit.gemius.pl/hitredir/id=ncebiPN6gM6XUjKt9qqDhnZ3zSUNb07tursTLOvMSGf.N7/stparam=togofvejhf/fastid=fiwazyzdkyloyefgojxyvfplopnx/url=http://wizaz.pl/Kobieta/Serial-serwisu-polki.pl

Serwis Polki.pl rusza z nowy z serialem „Dziewczyny 3.0” - czyli babskie rozmowy niekontrolowane!

Kobieta,
,
, tagi: seriale dla kobiet
Serial opowiada o perypetiach trzech przyjaciółek, które potrafią godzinami rozmawiać o związkach, modzie, urodzie i seksie. Nie boją się zwierzeń i słów krytyki. Razem płaczą, śmieją się, podejmują postanowienia i walczą z kompleksami. Oglądając je, poczujesz prawdziwą moc girl power!. Nic co babskie nie jest im obce!

To pierwsza tak duża produkcja internetowa Edipresse Polska. - Po cyklu dokumentalnych filmów o niezwykłych kobietach „Teraz Polka”, przyszedł czas na serial. Jest oczywiście kobiecy! Śmieszny, prawdziwy, jak lustro. Ale też wspierający. Tak, jak nasz portal! - mówi Magda Klimkowska, redaktorka naczelna Polki.pl. 

Polecamy:  Najbardziej stylowe bohaterki z seriali

W serialu występują Barbara Wypych, Iza Kała i Zuzanna Pawlak, aktorki znane z desek teatru. „Dziewczyny 3.0.” to format w którym każda kobieta odnajdzie cząstkę siebie.
Pierwszy odcinek serialu „Dziewczyny3.0” startuje w czwartek 13 kwietnia. Poprzedzony zostanie emisją pilota 6 kwietnia. Sezon składa się z 10 odcinków, które będą udostępniane w serwisie polki.pl w kolejne czwartki.

Autorem scenariusza serialu i jego reżyserem jest Katarzyna Dudzińska, zaś autorem zdjęć - Remigiusz Wojaczek. Za produkcję "Dziewczyn 3.0" po stronie Edipresse Polska SA odpowiada Anna Rucińska. Producentem wykonawczym jest Krzysztof Toruński (DENOISERS). Projekt powstał przy współpracy MEC Wavemaker - marki kreatywno-kontentowej działającej w strkturach domu mediowego MEC.

Za promocję i dystrybucję serialu odpowiada Edipresse Polska SA.

Partnerem projektu jest Nestle, producent kawy Nescafe Sensazione Creme.

Więcej materiałów na stronie dziewczyny30.polki.pl

zdjęcia: materiały PR

Polecany film

Not found

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

18 października 2018, 13:29

Nasze propozycje