Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Zobacz 6 filmów polecanych przez Wizażanki! Następny artykuł: Chce pozbyć się sukni ślubnej, by zapłacić za rozwód!

Do Rio jadą nie tylko sportowcy, ale też ich najwierniejsi kibice - mamy!

Podczas tegorocznej edycji kampanii "Dziękuję Ci Mamo" firma Procter & Gamble aktywnie wspiera uczestników Igrzysk Olimpijskich w Rio, zwracając uwagę na rolę, jaką w ich życiu i drodze do sukcesu odgrywają ich mamy. Sprawdźcie, jak wyglądają działania marki i zobaczcie poruszający spot promujący kampanię!

Kampania “Dziękuję Ci Mamo” przeprowadzona w ramach Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 jest kontynuacją projektu Procter & Gamble, który w oryginalny sposób prezentuje się jako partner Igrzysk – firma, która „z dumą wspiera mamy”. Podkreśla kluczową rolę mamy w drodze każdego sportowca na olimpijski szczyt. W projekt doceniający wszystkie polskie mamy zaangażowali się kolarka Maja Włoszczowska oraz pływak Radosław Kawęcki – uczestnicy walki o medale w trakcie Igrzysk Olimpijskich Rio 2016.

Filmy  nakręcone na potrzeby poprzednich kampanii P&G związanych z Igrzyskami Olimpijskimi, „Pick Them Back Up”, „Kids” i „Best Job”, zdobyły uznanie krytyków i należą do najczęściej oglądanych spotów olimpijskich w historii. Najnowszy, tegoroczny spot zatytułowany „Strong” stanowi kontynuację tej formy narracji, ukazując z nowej perspektywy decydującą rolę, jaką mamy odgrywają w życiu swoich dzieci.

„Strong” został nakręcony przez hollywoodzkiego reżysera Jeffa Nicholsa, który niedawno wyreżyserował m.in. głośny film „Midnight Special”.  Zgłębia prostą ludzką prawdę: odwaga, którą matki wykazują się każdego dnia, objawia się w najważniejszych chwilach życia ich dzieci.

Siła i rola matki jest bardzo ważnym elementem w życiu ambasadorów polskiej edycji kampanii „Dziękuję Ci Mamo”: Mai Włoszczowskiej, srebrnej medalistki Igrzysk Olimpijskich Pekin 2008, wielokrotnej mistrzyni i wicemistrzyni Europy w kolarstwie górskim, oraz jej mamy Ewy Włoszczowskiej.

„Ogromnie ważne jest dla mnie wsparcie mojej mamy i cieszę się, że będzie mi ona towarzyszyć w trakcie zmagań o medal na Igrzyskach Olimpijskich Rio 2016. Kiedy cztery lata temu, uległam kontuzji to mama dała mi wsparcie i pomogła znaleźć siłę do jeszcze cięższej pracy nad sobą i swoimi słabościami. Pomogła mi zrozumieć, że wszystko, co przytrafia nam się w życiu ma jakiś cel, a świat nie kończy się na jednej porażce. Dzięki temu teraz mam w sobie jeszcze więcej siły i determinacji, by zawalczyć o miejsce na podium olimpijskim” – opowiada Maja Włoszczowska.

„Jako mama wspierałam Maję w każdej sytuacji. Starałam się, aby była gotowa nie tylko na codzienny trening, ale również na inne wyzwania – nie tylko fizyczne. Teraz, gdy Maja przygotowuje się do Rio 2016, czuję ogromną dumę, ponieważ wiem, że dzięki ciężkiej pracy, wielu wyrzeczeniom i niezwykłej determinacji, moja córka realizuje swoje marzenia” – mówi Ewa Włoszczowska, mama Mai.

W ramach kampanii „Dziękuję Ci Mamo” zostało przeprowadzone badanie, w którym wzięło udział ponad 14 000 mam z 15 krajów, w tym ponad 1000 z Polski. Celem było zbadanie, co dla kobiet z różnych części świata oznacza bycie mamą, jak oceniają siebie w tej roli oraz które cechy muszą w sobie rozwijać i pielęgnować, by jej sprostać. Jednym z głównych wniosków jest fakt, że, by podołać wyzwaniom współczesnego macierzyństwa, kobiety muszą być silniejsze niż kiedykolwiek – i świetnie sobie radzą! Co ciekawe, polskie mamy znacznie lepiej oceniają swoje macierzyńskie sukcesy niż kobiety z innych krajów. Aż 91% mam z Polski uważa, że przy wychowywaniu dziecka wykonuje świetną pracę.

Zgadza się z tym Grażyna Kawęcka, mama Radosława Kawęckiego, pływaka, dwukrotnego wicemistrza świata i dwukrotnego mistrza Europy, także ambasadorka kampanii „Dziękuję Ci Mamo”: „Wiele zmian zaszło w naszej rodzinie, kiedy Radek zdecydował się zostać wyczynowym pływakiem w wieku 13 lat. Całkowite poświęcenie czasu treningom, weekendy przeznaczone na zawody, sporadyczne widywanie się – każdemu z nas było ciężko, jednak wiedziałam, że muszę być silna i wspierać go w odważnej decyzji, którą podjął, niezależnie od tego jak trudne to było dla mnie. Wiedziałam, że muszę dawać mu przykład, o którym będzie pamiętać, będąc z dala od domu. Teraz wszyscy wiemy, że było warto – jesteśmy dumni z Radka i czekamy na jego przyszłe sukcesy. Jestem wdzięczna, że miałam okazję być z nim podczas Igrzysk Olimpijskich Rio 2016, ponieważ był to jeden z najważniejszych momentów jego życia.”

Doceniając siłę, jakiej wymaga udział w najważniejszych zawodach na świecie, Procter & Gamble stworzył dla sportowców i ich bliskimi ośrodek P&G Family Home, gdzie w czasie Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 mogą cieszyć się rodzinną atmosferą mimo oddalenia od domu. Ponadto mają możliwość skorzystać z zabiegów kosmetycznych i pielęgnacyjnych oferowanych przez marki Pantene®, Gillette® i Head & Shoulders®, a także darmowej usługi pralniczej Vizir®. 

materiał sponsorowany

zdjęcia: materiały PR

Zobacz także