Poprzedni artykuł: Zobacz 6 filmów polecanych przez Wizażanki! Następny artykuł: Chce pozbyć się sukni ślubnej, by zapłacić za rozwód!

Do Rio jadą nie tylko sportowcy, ale też ich najwierniejsi kibice - mamy!

Podczas tegorocznej edycji kampanii "Dziękuję Ci Mamo" firma Procter & Gamble aktywnie wspiera uczestników Igrzysk Olimpijskich w Rio, zwracając uwagę na rolę, jaką w ich życiu i drodze do sukcesu odgrywają ich mamy. Sprawdźcie, jak wyglądają działania marki i zobaczcie poruszający spot promujący kampanię!

Kampania “Dziękuję Ci Mamo” przeprowadzona w ramach Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 jest kontynuacją projektu Procter & Gamble, który w oryginalny sposób prezentuje się jako partner Igrzysk – firma, która „z dumą wspiera mamy”. Podkreśla kluczową rolę mamy w drodze każdego sportowca na olimpijski szczyt. W projekt doceniający wszystkie polskie mamy zaangażowali się kolarka Maja Włoszczowska oraz pływak Radosław Kawęcki – uczestnicy walki o medale w trakcie Igrzysk Olimpijskich Rio 2016.

Filmy  nakręcone na potrzeby poprzednich kampanii P&G związanych z Igrzyskami Olimpijskimi, „Pick Them Back Up”, „Kids” i „Best Job”, zdobyły uznanie krytyków i należą do najczęściej oglądanych spotów olimpijskich w historii. Najnowszy, tegoroczny spot zatytułowany „Strong” stanowi kontynuację tej formy narracji, ukazując z nowej perspektywy decydującą rolę, jaką mamy odgrywają w życiu swoich dzieci.

„Strong” został nakręcony przez hollywoodzkiego reżysera Jeffa Nicholsa, który niedawno wyreżyserował m.in. głośny film „Midnight Special”.  Zgłębia prostą ludzką prawdę: odwaga, którą matki wykazują się każdego dnia, objawia się w najważniejszych chwilach życia ich dzieci.

Siła i rola matki jest bardzo ważnym elementem w życiu ambasadorów polskiej edycji kampanii „Dziękuję Ci Mamo”: Mai Włoszczowskiej, srebrnej medalistki Igrzysk Olimpijskich Pekin 2008, wielokrotnej mistrzyni i wicemistrzyni Europy w kolarstwie górskim, oraz jej mamy Ewy Włoszczowskiej.

„Ogromnie ważne jest dla mnie wsparcie mojej mamy i cieszę się, że będzie mi ona towarzyszyć w trakcie zmagań o medal na Igrzyskach Olimpijskich Rio 2016. Kiedy cztery lata temu, uległam kontuzji to mama dała mi wsparcie i pomogła znaleźć siłę do jeszcze cięższej pracy nad sobą i swoimi słabościami. Pomogła mi zrozumieć, że wszystko, co przytrafia nam się w życiu ma jakiś cel, a świat nie kończy się na jednej porażce. Dzięki temu teraz mam w sobie jeszcze więcej siły i determinacji, by zawalczyć o miejsce na podium olimpijskim” – opowiada Maja Włoszczowska.

„Jako mama wspierałam Maję w każdej sytuacji. Starałam się, aby była gotowa nie tylko na codzienny trening, ale również na inne wyzwania – nie tylko fizyczne. Teraz, gdy Maja przygotowuje się do Rio 2016, czuję ogromną dumę, ponieważ wiem, że dzięki ciężkiej pracy, wielu wyrzeczeniom i niezwykłej determinacji, moja córka realizuje swoje marzenia” – mówi Ewa Włoszczowska, mama Mai.

W ramach kampanii „Dziękuję Ci Mamo” zostało przeprowadzone badanie, w którym wzięło udział ponad 14 000 mam z 15 krajów, w tym ponad 1000 z Polski. Celem było zbadanie, co dla kobiet z różnych części świata oznacza bycie mamą, jak oceniają siebie w tej roli oraz które cechy muszą w sobie rozwijać i pielęgnować, by jej sprostać. Jednym z głównych wniosków jest fakt, że, by podołać wyzwaniom współczesnego macierzyństwa, kobiety muszą być silniejsze niż kiedykolwiek – i świetnie sobie radzą! Co ciekawe, polskie mamy znacznie lepiej oceniają swoje macierzyńskie sukcesy niż kobiety z innych krajów. Aż 91% mam z Polski uważa, że przy wychowywaniu dziecka wykonuje świetną pracę.

Zgadza się z tym Grażyna Kawęcka, mama Radosława Kawęckiego, pływaka, dwukrotnego wicemistrza świata i dwukrotnego mistrza Europy, także ambasadorka kampanii „Dziękuję Ci Mamo”: „Wiele zmian zaszło w naszej rodzinie, kiedy Radek zdecydował się zostać wyczynowym pływakiem w wieku 13 lat. Całkowite poświęcenie czasu treningom, weekendy przeznaczone na zawody, sporadyczne widywanie się – każdemu z nas było ciężko, jednak wiedziałam, że muszę być silna i wspierać go w odważnej decyzji, którą podjął, niezależnie od tego jak trudne to było dla mnie. Wiedziałam, że muszę dawać mu przykład, o którym będzie pamiętać, będąc z dala od domu. Teraz wszyscy wiemy, że było warto – jesteśmy dumni z Radka i czekamy na jego przyszłe sukcesy. Jestem wdzięczna, że miałam okazję być z nim podczas Igrzysk Olimpijskich Rio 2016, ponieważ był to jeden z najważniejszych momentów jego życia.”

Doceniając siłę, jakiej wymaga udział w najważniejszych zawodach na świecie, Procter & Gamble stworzył dla sportowców i ich bliskimi ośrodek P&G Family Home, gdzie w czasie Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 mogą cieszyć się rodzinną atmosferą mimo oddalenia od domu. Ponadto mają możliwość skorzystać z zabiegów kosmetycznych i pielęgnacyjnych oferowanych przez marki Pantene®, Gillette® i Head & Shoulders®, a także darmowej usługi pralniczej Vizir®. 

materiał sponsorowany

zdjęcia: materiały PR

Nasze propozycje