Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Chrupiące śniadanie z musli Bakalland Następny artykuł: Słodki sos chilli Blue Dragon - trochę pikanterii na co dzień!

coffeeheaven i WWF przedstawiają nową CHAI Caffe Latte Panda!

coffeeheaven wraz z WWF Polska rozpoczęły w piątek 14.09 kampanię, której celem jest zebranie funduszy na działania związane z ochroną środowiska naturalnego. Z tej okazji wprowadzono do sprzedaży limitowaną CHAI caffe latte PANDA.
Kampania coffeeheaven i Fundacji WWF

Część dochodu ze sprzedaży w coffeeheaven kaw CHAI caffé latte zostanie przekazana na działania związane z ochroną środowiska. Projekt coffeeheaven, prowadzony przy współpracy z  Fundacją WWF, powiązany jest z orientalnymi, unikalnymi kawami CHAI caffé latte, których nazwy odwołują się do zagrożonych gatunków zwierząt: Tiger, Orca oraz Turtle. Dodatkowo specjalnie z okazji kampanii 14 września w kawiarniach coffeeheaven pojawi się nowy smak - Panda CHAI caffé latte. Będzie to kawa o charakterystycznej nucie korzennej, z orzeźwiającym smakiem mięty. Nazwa kawy z limitowanej edycji inspirowana jest charakterystycznym dla Fundacji WWF logiem w kształcie pandy.

Ambasadorką kampanii została znana podróżniczka Martyna Wojciechowska.

Kampania coffeeheaven i Fundacji WWF Polska trwa od 14 września do 5 listopada.

Kampania coffeeheaven i Fundacji WWF

zdjęcia: materiały PR

Zobacz także

Polecany film

Beata Pawlikowska - jabłko seler burak pietruszka pomarańcza

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

4 grudnia 2016, 17:18