Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: TOP 6 przydatnych aplikacji kulinarnych Następny artykuł: Ten sernik to tylko 3 [sic!] składniki!

Nowa kampania Lidla i gest Doroty Wellman

Nowości kulinarne,
,
, tagi: lidl, programy kulinarne
Ruszyła nowa kampania sieci sklepów Lidl! Tym razem Kuchnia Lidla przybiera formę przyjaznej knajpki, do której zapraszają Dorota Wellman i Karola Okrasa oraz... ich goście! Talk show w połączeniu z gotowaniem? Dlaczego nie!

Lidl Polska rozpoczyna nową odsłonę kampanii marketingowej w zupełnie nowym formacie. Wraz z gospodarzami – Dorotą Wellman i Karolem Okrasą – marka zaprosi Polaków do swojej knajpki o znanej już nazwie „kuchnialidla.pl”, w której będzie inspirować do gotowania i poszukiwania nowych smaków w kuchni. W ramach kampanii powstanie innowacyjny format w konwencji talk show „Dorota, Karol i Goście”, gdzie znana dziennikarka i profesjonalny kucharz wraz z zaproszonymi gośćmi będą w kuchni gotować, a także o kuchni rozmawiać.

lidl kampania

„Kobieta ma wiele twarzy, a zwłaszcza taka jak ja. Nie lubię stać w miejscu i stale szukam nowych możliwości rozwoju. Gotowanie zawsze mnie pociągało, a teraz mam niezwykłą szansę odnaleźć się w zupełnie innej roli, a wręcz zarażać swoją pasją Polaków” – mówi Dorota Wellman.

Podczas konferencji inaugurującej nową odsłonę kampanii, dziennikarka poinformowała, że 300 tys. złotych wynagrodzenia z tytułu udziału w kampanii przekazuje na cele charytatywne, w tym na działalność Fundacji TVN Nie Jesteś Sam.

Głównym miejscem spotkań z konsumentami będzie niestandardowy format w konwencji talk-show „Dorota, Karol i Goście”. Będzie on emitowany w TVP1 w każdą sobotę o 17:15 oraz w każdą niedzielę ok. godziny 19:50.

zdjęcia: materiały PR

Zobacz także

Polecany film

Kasia gotuje z Polki.pl: smażone krewetki

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

8 grudnia 2016, 23:08