Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Magiczny pomysł na magiczny deser Następny artykuł: Niezwykły pomysł Polaków kochających gotować

Konkurs: pokaż, jak kochasz życie i wygrywaj wspaniałe nagrody od marki Tymbark!

Nowości kulinarne, , tagi: tymbark, konkurs
Czy wiesz, że blisko 70% Polaków czuje się młodsza o co najmniej 10 lat, a zachowanie młodości ducha jest ważne dla aż 85% z nas? Dołącz do osób młodych duchem i weź udział w konkursie Tymbark!

Z okazji 80-lecia swojego istnienia, marka Tymbark postanowiła zbadać, czym dla Polaków jest młodość ducha i z czego czerpią radość w codziennym życiu. A co Ty robisz, by zachować młodość ducha? Podziel się z nami swoją receptą i wygraj wyjątkowe nagrody od marki Tymbark!

KONKURS

Wygraj aparat fotograficzny Polaroid i soki Tymbark!

1. Odpowiedz na pytanie konkursowe: Jaki jest Twój sposób na kochanie życia?

2. Wypełnij formularz i wyślij zgłoszenie.

3. Przed udziałem w konkursie zapoznaj się z regulaminem.

NAGRODY

Nagroda główna

Aparat fotograficzny Polaroid + zestaw 12 soków 100% Tymbark

Nagrody pocieszenia

3 x zestaw soków 100% Tymbark

Metryka nie wpływa na nasze życie

Młodość ducha jest przez Polaków rozumiana jako postawa wobec życia, która charakteryzuje się optymizmem, radością, energią i otwartością. Kobietom nie kojarzy się ona z konkretnymi przyjemnościami, aż 45% z nich uważa, że jest to dzielenie się swoją radością i szczęściem z innymi, dla 43% to cieszenie się małymi przyjemnościami. Rodzina oraz własne pasje i hobby są najważniejszymi źródłami radości w życiu we wszystkich grupach wiekowych.

Badanie Maison & Partners1 zrealizowane na zlecenie Tymbark z okazji 80-lecia marki pokazuje, że zadowolenie Polaków z życia nie zależy od ich wieku. Ponad 80% Polaków czuje się młodziej niż wskazuje na to ich wiek, a aż 70% z nas czuje się młodziej o co najmniej 10 lat. Podejście Polek do wieku potwierdza jedna z uczestniczek badania Tymbark w wieku 36 lat: „Myślę o sobie jak o młodej 20-leniej osobie, która jeszcze dużo może dokonać, ma prawo do zabawy, nie myśli o sobie, jak o kimś dojrzałym”.

Aż 78% badanych nazwałoby siebie osobą kochającą życie. Większość zbadanych przez Tymbark osób ma raczej optymistyczne podejście do życia, średni wskaźnik optymizmu wśród Polaków po 30. roku życia wynosi 3,5 (w skali 1-5). Kobiety też znacznie silniej (48%) niż mężczyźni (41%) rozumieją pojęcie młodości ducha jako pozytywne nastawianie do życia.

Najstarsze pokolenie, silniej niż inne grupy wiekowe, upatruje źródła radości życia w relacjach z ludźmi, osoby w wieku 45-60 lat w życiu zawodowym, natomiast 30-latkowie przyznają, że związki intymne sprawiają im najwięcej radości. Młodość ducha to nie tylko konkretne czynności, ale w głównej mierze umiejętność dzielenia się swoją radością i cieszenia się życiem. Z młodością ducha najmocniej identyfikują się Polacy po 60. roku życia – tak widzą siebie i chcą być postrzegani przez innych.

„Współcześnie coraz bardziej zacierają się granice wieku metrykalnego i coraz mniejsze znaczenie mają role społeczne przypisywane w przeszłości osobom w różnym wieku. Jeszcze 30-40 lat temu były określone reguły dotyczące tego co wypada osobie młodej, a co starszej. Obecnie różnice te coraz bardziej się zacierają, a coraz większe znaczenie ma wiek psychologiczny i radość życia. Osoby pozytywnie nastawione do życia, niezależnie od metrykalnego wieku są bardziej optymistyczne, mają więcej energii, pomysłów na swoje życie i pasji. Co może być zaskakujące dla wielu osób, przeprowadzone na zlecenie marki Tymbark badanie pokazało, że często osoby starsze potrafią czerpać więcej radości z życia niż niejeden 30-latek” – komentuje Dominika Maison, President & Chief Science Partner w domu badawczym Maison & Partners.

Współcześni 30-latkowie żyją w biegu. Przywiązują oni bardzo dużą wagę do pracy, jeśli nie mają dzieci, a ich czas wolny jest nastawiony na własne przyjemności. Średnie pokolenie Polaków to osoby z dorosłymi dziećmi o ustabilizowanej sytuacji zawodowej. Dzięki temu jego przedstawiciele mają czas powrócić do pasji z czasów młodości lub odnaleźć nowe zainteresowania. Podobnie jak osoby w wieku 30-44 lat, najstarsze pokolenie Polaków, po 60. roku życia dzieli się na dwa typy. W pierwszym znajdują się osoby nastawione na samorozwój, spełnianie marzeń i robienie rzeczy dla siebie, drudzy natomiast są skupieni na rodzinie i wnukach.

„Tymbark, jako marka z 80-letnim doświadczeniem, jest doskonałym przykładem na to, że metryka nie decyduje o zachowaniu młodości ducha. Widzimy, że nawet małe przyjemności – czas spędzony z naszymi bliskimi, wspólne posiłki, pasje, czy aktywność fizyczna – pozwalają zachować ten błysk w oku, który cechuje osoby kochające życie. Tymbark wie i rozumie, jak wspierać Polaków w zachowaniu młodości ducha, ponieważ już od 80 lat, towarzyszy kolejnym pokoleniom w smakowaniu życia oraz dzieleniu się szczęściem i radością z najbliższymi”podsumowuje badanie Dorota Liszka, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej Grupy Maspex Wadowice.

1Badanie jakościowe i ilościowe zrealizowane na zlecenie marki Tymbark w maju 2016 roku na losowo-kwotowej reprezentatywnej (pod względem demograficznym) próbie Polaków w wieku powyżej 30 lat; N=1000 osób w 3 grupach wiekowych: 30-44 lata, 45-60 lat oraz powyżej 60. roku życia.

Weź udział w konkursie!

materiał sponsorowany

zdjęcia: materiały PR

An Error Occurred: Internal Server Error

Oops! An Error Occurred

The server returned a "500 Internal Server Error".

Something is broken. Please let us know what you were doing when this error occurred. We will fix it as soon as possible. Sorry for any inconvenience caused.

Nasze propozycje