Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Czekoladowa przyjemność na Święta Następny artykuł: Zafixuj się naturalnie z Kamis

Śniadanie dla aktywnych

Chcesz być przez cały dzień pełna energii, lepiej się czuć i mieć zapas pozytywnych myśli do wieczora? Jedz śniadanie!
kobieta z owsianką

Czy wiesz, że aż 60% Polek wychodzi z domu bez niego? A przecież śniadanie to podstawa zdrowego trybu życia - powinno pokrywać ok. 30% całodziennej dawki kalorii, która dla kobiet wynosi 2000 kcal przy dość lekkim trybie pracy - w biurze czy w szkole lub przy zwykłych domowych obowiązkach. Komponuj swoje śniadanie tak, aby zawierało wszystkie podstawowe składniki odżywcze - węglowodany, tłuszcze, białka - a także by było bogate w witaminy i sole mineralne.

Oto krótki przewodnik, jak zrobić to najprościej:

Zacznijmy od elementów, które w większości budują nasz organizm – od białek. Dobrym źródłem białka są produkty mleczne – wybieraj jogurty naturalne, kefiry czy sery. Pamiętaj także o błonniku, który poprawia trawienie, a który zawarty jest w ziarnach zbóż. Czego jeszcze potrzebujesz, aby pozytywnie zacząć dzień? Więcej życiodajnych składników! Nazwa „witaminy” – to łacińskie połączenie słów „vita” – życie i „amine” – związki zawierające azot. Owoce to witaminowe bomby – dołącz więc do śniadania kawałki soczystych żółtych bananów, zielonych jabłek czy czerwonych, słodkich truskawek. Ma być nie tylko zdrowo, ale kolorowo i przepysznie! Wtedy od razu lepiej smakuje i dodatkowo poprawia nam nastrój.

activia owsianka

Jakie jest idealne śniadanie? Ani za duże, ani za małe. Takie, by pobudziło nasze ciało do działania, jednocześnie go nie obciążając. Czy po dużym śniadaniu czujesz się ciężko? A po małym śniadaniu znów szybko odczuwasz głód? Nikt nie lubi obciążać żołądka z samego rana, lecz każdy potrzebuje energii, by zacząć dzień w dobrym rytmie. 

Teraz możesz pożegnać śniadaniowe dylematy dzięki Activii Owsiance. Activia Owsianka to połączenie delikatnego jogurtu z owocami oraz pożywnych płatków owsianych.

Dostępna jest w dwóch pysznych smakach – soczystej truskawki i aromatycznych jabłek z cynamonem.

www.activia.pl/owsianka


Zobacz także

Polecany film

Owsianka czekoladowa według Jamiego Olivera

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

4 grudnia 2016, 11:16