DERMIKA MAESTRIA SKIN MATRIX REPAIR
Chcę testować
Specjalistyczny Olejek Bio-Oil®
Chcę testować
SKIN O3 ZONE
Chcę testować
Biotebal® EFFECT
Chcę testować
Emulsja do ciała z linii beauty Rx marki Soraya
Chcę testować
Papier nawilżany Velvet
Chcę testować
Duet zestawów marki Phlov
Chcę testować
Biotherm Blue Peptides
Laureaci
Kosmetyki do włosów Jantar
Wyniki testu
balsamy NIVEA Hyaluron Lip
Wyniki testu
Vital Proteins
Wyniki testu
Kosmetyki Mudii
Wyniki testu
Centrum Beauty & Collagen.
Wyniki testu
Ziaja Kokos Pomarańcza
Laureaci
Bioderma Sebium
Wyniki testu
Bioderma Pigmentbio
Wyniki testu
Max Factor - kosmetyki do makijażu z efektem WOW
Laureaci
beBIO, Baby Hair Complex
Wyniki testu
Kosmetyki Oillan
Laureaci
Bioderma Hydrabio Hyalu+
Wyniki testu
lidl tydzień tematyczny
materiały PR
Styl życia

Tygodnie tematyczne wizytówką Lidla

Pierwszy tydzień tematyczny Lidla z kuchniami świata w roli głównej pojawił się w sklepach w Polsce w styczniu 2007 roku i był to Tydzień meksykański. Od tamtej pory Lidl przeprowadził już około 300 różnych akcji tematycznych, a do końca tego roku zaskoczy klientów kolejnymi. Polacy uwielbiają oferty produktów z odległych kuchni, a Lidl notuje wzrost sprzedaży i wzmożoną ilość klientów w sklepach.

Pierwsze tygodnie tematyczne Lidla

W styczniu 2007 r., po pięciu latach obecności Lidla w Polsce, na podstawie obserwacji tendencji na rynkach europejskich oraz zwyczajów zakupowych Polaków, sieć postanowiła wprowadzić do oferty swoich sklepów Tydzień meksykański. Już wtedy w planach były kolejne kulinarne tygodnie tematyczne. W 2007r. było ich w sumie sześć, poza meksykańskim także azjatycki, włoski, hiszpański, amerykański i grecki.

Wraz z ofertą meksykańską wydano broszurę z przepisami na dania meksykańskie i tym samym sieć rozpoczęła walkę o podniebienia Polaków, które nadal konsekwentnie zdobywa. Zainaugurowana w 2012 r. kampania „Pascal kontra Okrasa”, wydanie książki kulinarnej o tym samym tytule, projekt Kuchnia Lidla to działania otwierające Polakom drzwi do ciekawej i różnorodnej kuchni. Dziś akcje tematyczne przyciągają do sklepów zarówno stałych klientów, jak i tych, którzy odwiedzają sklepy specjalnie po to, by zakupić produkty prosto z Włoch czy Francji.

lidl

Jakość i przybliżanie odległych smaków kluczem do sukcesu

Akcje tematyczne to nasza wizytówka. Jako pierwsi w branży zainicjowaliśmy takie rozwiązanie – przyznaje Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polskai dodaje: Produkty sprzedawane w ramach tygodni tematycznych to charakterystyczne dla danego kraju czy regionu przysmaki. Długoletni sukces akcji tematycznych w Lidlu definiują przede wszystkim następujące trzy parametry: wysoka jakość produktów, atrakcyjna cena i różnorodność. Ale naszym klientom proponujemy coś więcej niż tylko produkty. Wartością dodaną są przepisy Pascala i Okrasy, które odczarowują to, co czasami wydaje się być trudne i egzotyczne.

Lidl odnotowuje stały wzrost sprzedaży produktów akcyjnych i planuje kontynuować tygodnie tematyczne. Klienci przyjmują je z cały czas rosnącą aprobatą. W ciągu 5 lat popularność akcji tematycznych w Lidlu wzrosła kilkukrotnie. To spowodowało, że tegoroczna Vitasia jest dwa razy większa i bardziej różnorodna niż ta z ubiegłego roku.

Akcje kulinarne Lidla

Od 2007 roku, czyli od wprowadzenia konceptu tygodni tematycznych, Lidl przeprowadził ok. 300 akcji kulinarnych, a do końca 2014 r. zaskoczy swoich klientów kolejnymi. W samym 2013 roku klienci mogli cieszyć się nowymi tygodniami tematycznymi w zasadzie w każdym tygodniu roku. W oparciu o tygodnie tematyczne sieć kształtuje także swój stały asortyment. Uważnie słuchamy naszych Klientów, czego dowodem jest wprowadzanie do stałej oferty najpopularniejszych produktów z danych tygodni tematycznych, jak na przykład ser Cremeux de Normandie z oferty francuskiej czy też świeże Pesto i makaron tagliatelle z Tygodnia włoskiego - mówi Patrycja Kamińska.Tym samym, śmiało można powiedzieć, że Klienci Lidla mają wpływ na to, co pojawia się na półkach sklepów.

Tygodnie Polskie i wielka Azja

Podczas gdy klienci sieci w Polsce mogą zapoznawać się z kuchniami innych krajów, Lidl oferuje produkty od polskich dostawców ze swojego asortymentu w sklepach sieci za granicą. Tylko w ubiegłym roku eksport produktów oryginalnych marek Lidl na europejski rynki wyniósł 1,5 mld zł i był o 20 % większy niż rok wcześniej. Produkty polskiego pochodzenia trafiają dzięki sieci Lidl na stoły Węgrów, Czechów, Słowaków i Rumunów, ale też Francuzów, Greków czy Skandynawów. Ponadto w Wielkiej Brytanii i Irlandii organizowane są Tygodnie kuchni polskiej. W sumie w latach 2012-2013 w sklepach Lidl w tych krajach zrealizowano aż 9 takich akcji, a w bieżącym roku odbyły się tam już 3 takie tygodnie. W Polsce do jednej z najpopularniejszych ofert należy azjatycka. Ta, która pojawiła się w Lidlu 2 czerwca tego roku, jest największą z dotychczas oferowanych. Jest to dowód na to, że Polacy są coraz bardziej otwarci na kuchnie odległych kultur, a Lidl skutecznie edukuje w tej sferze.

Redakcja poleca

REKLAMA
Nasze akcje
Test suszarki Panasonic EH-NA0J z technologią MOISTURE+ i Mineral
Styl życia
Przetestowałam suszarkę Panasonic EH-NA0J z technologią nanoe™ MOISTURE+ i Mineral. Teraz rozumiem, co to znaczy mieć nawilżone włosy! Zapomnijcie o puszeniu i poznajcie to cudo
Współpraca reklamowa
Neutrogena
Pielęgnacja
Neutrogena® Retinol Boost - pielęgnacyjny strzał w dziesiątkę!
Współpraca reklamowa
Health Labs Care
Pielęgnacja
Piękny sposób na dojrzały wiek? Retinomaska Slow On & NewMe Pro-Age od Health Labs Care
Współpraca reklamowa
OnlyBio
Fryzury
Poznajcie hair cycling - cykliczną pielęgnację włosów, która umożliwia regenerację, nawilżenie i odżywienie pasm
Współpraca reklamowa
iS_Clinical
Pielęgnacja
Skuteczna fotoprotekcja i nieskazitelny makijaż. Poznaj PerfecTint Powder SPF 40 od iS Clinical
Współpraca reklamowa
Semilac
Manicure
Moc w Twoich Rękach - nowa kampania SEMILAC ze zdjęciami Doroty Szulc
Współpraca reklamowa
Neboa
Pielęgnacja
Sorry, mam plany – ratuję planetę
Współpraca reklamowa
Jantar moc bursztynu
Fryzury
Jantar® - Miłość ma moc bursztynu
Współpraca reklamowa
Polecane
Najnowsze
Wybrane dla Ciebie
suche włosy
Fryzury
Suche włosy - przyczyny przesuszania i proste rady, jak o nie dbać!
Laura Grzelak Milena Majak
Blizny na twarzy po trądziku
Pielęgnacja
Blizny po trądziku – jak się ich pozbyć? Najlepsze preparaty i zabiegi
Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
modny warkocz francuski
Fryzury
Warkocze - TOP 15 fryzur z warkoczami, które zapleciesz w ekspresowym tempie
Laura Grzelak
Modne paznokcie 2024
Manicure
Modne paznokcie 2024. TOP 9 trendów, które będą hitem tego roku 
Aneta Zygmuntowicz Iga Pejas
laminowanie rzęs w domu
Pielęgnacja
Laminowanie rzęs w domu – jak je wykonać i ile się utrzyma?
Agnieszka Mojsiej
fryzura z długich włosów
Fryzury
Fryzury z długich włosów, które zrobisz samodzielnie w 5 minut. TOP 15 inspiracji [Zdjęcia]
Aneta Zygmuntowicz
Paznokcie panterka
Manicure
Jak zrobić panterkę na paznokciach? TOP 15 inspiracji z Instagrama na paznokcie w panterkę
Aneta Zygmuntowicz Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Roller do twarzy
Pielęgnacja
Roller do twarzy – który wybrać i jak wykonywać nim masaż?
Marta Średnicka Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Mezoterapia twarzy
Pielęgnacja
Mezoterapia – na czym polega zabieg i jakie daje efekty?
Aneta Zygmuntowicz Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
najlepsze diety odchudzające efekty
Diety
Najlepsze diety odchudzające 2022 - ranking U.S. News & World Report
Aneta Zygmuntowicz
Pomarańczowe paznokcie szpice
Manicure
Jak zrobić paznokcie szpice krok po kroku? TOP 15 inspiracji z Instagrama na najciekawsze wzory
Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Wypadanie włosów
Fryzury
Wypadanie włosów – przyczyny i skuteczne sposoby na nadmierną utratę włosów
Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Paznokcie ballerina
Manicure
Paznokcie ballerina – jak piłować? TOP 15 inspiracji z Instagrama na najciekawsze wzory
Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Paznokcie w kolorach złotym, różowym i czarnym
Manicure
Pomysły na paznokcie – 25 najciekawszych inspiracji z Instagrama na modny manicure
Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Ranking wcierek do włosów
Pielęgnacja
Najlepsze wcierki na porost włosów - ranking hitów włosomaniaczek z KWC
Dominika Zabost