Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Europejskie desery w wedlowskiej czekoladzie Następny artykuł: Nowe smaki lodów Magnum!

Rusza kampania "Soki i musy - witaminy w smart formie"!

Nowości kulinarne,
,
, tagi: witaminy, soki, owocowe smaki, mus
Nowa kampania promocyjno-informacyjna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pod hasłem „Soki i musy – witaminy w SMART formie” to trzyletni program, który ma uświadomić rodzicom, że soki i musy owocowo-warzywne to wygodny sposób na wzbogacenie codziennej diety o witaminy. Kampania obejmie aż pięć rynków: polski, czeski, litewski, rumuński i słowacki.

rodzina soki

Cel kampanii:

Głównym celem kampanii „Soki i musy – witaminy w SMART formie” jest edukacja rodziców i dzieci na temat soków i musów, które mogą doskonale uzupełniać codzienną dietę o witaminy i składniki odżywcze. Ostatnie badania bowiem wskazują, że spożycie soków na pięciu rynkach objętych kampanią jest w większości znacznie poniżej średniej unijnej oraz zauważalna jest duża dysproporcja między spożyciem soków w stosunku do krajów Europy Zachodniej. Jak wynika z raportu AIJN 2014 Liquid Fruit, Market Report przeciętny Polak wypija ok. 11,4 litrów soków na rok na osobę, co daje średnio ok. 32 ml soku na osobę dziennie, czyli szklankę na tydzień. Tymczasem rekomendowana przez ekspertów do spraw żywienia ilość soku na dzień to 200 ml. 

Idea kampanii:

Kampania „Soki i musy – witaminy w SMART formie” w głównej mierze opiera się o ideę „smart rozwiązań” czyli takich, które są atrakcyjne, modne i przede wszystkim wygodne. Soki i musy to witaminy w smart formie, bo dzięki poręcznym opakowaniom są nowoczesną formą owoców. To sprawia, że można z nich korzystać w każdym miejscu i o dowolnej porze.

soki i musy

Do kogo kierowana jest kampania?

Kampania jest skierowana przede wszystkim do matek, czyli głównych osób decydujących o diecie swoich dzieci oraz do dzieci, dla których technologie „smart” są czymś zastanym, a zatem zupełnie naturalnym. Działania promocyjne prowadzone są równocześnie w ramach kampanii telewizyjnej, internetowej, przez stronę www i fanpage na Facebooku.

Kto jest organizatorem kampanii?

Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) jest zaangażowane w popularyzację soków i musów oraz edukację na temat zbilansowanego odżywiania. Kampania „Soki i musy – witaminy w SMART formie” jest kontynuacją poprzednich działań Stowarzyszenia promujących właściwe nawyki żywieniowe, szczególnie poprzez działania związane z ideami programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”.

Więcej informacji na temat kampanii dostępnych jest na stronie www.sokiimusy.eu oraz na fanpage „Żyj SMART” na Facebooku.

Kampania jest finansowana głównie z budżetu Unii Europejskiej oraz Reczpospopolitej Polskiej, jak również ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw stanowiących wkład własny KUPS.

zdjęcia: Fotolia

Zobacz także

Polecany film

Kasia gotuje z Polki.pl: jak zrobić naleśniki (ZAJAWKA)

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

3 grudnia 2016, 18:48