Poprzedni artykuł: Przepis na tagliatelle z boczkiem i borowikami Następny artykuł: Kremy owocowe Stovit w trzech nowych smakach

Zimowa odsłona coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven

Już 6 listopada w kawiarniach coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven wystartuje pierwsza odsłona zimowej kampanii. W jej trakcie zostaną zaprezentowane nowe, apetyczne smaki, a kilkanaście dni później zmieni się wystrój lokali i ruszy charytatywna sprzedaż ozdób pierniczkowych.
costa

Motywem przewodnim zimowej kampanii będzie szeroko rozumiane ciepło, uwidocznione na trzech płaszczyznach: w ciepłej atmosferze kawiarni, przepysznych rozgrzewających kawach oraz cieple, jakie emitujemy pomagając innym.

Wraz z zimową aurą w kawiarniach pojawią się elementy świątecznego wystroju, a prym będą wiodły trzy zimowe kawowe gwiazdy - Praline Latte, Chilli Chocolate Latte i Gingerbread Latte. Pobudzający aromat kawy, aksamitne, spienione mleko, słodycz pralinek, szczypta fantazji płynąca z połączenia czekolady i chilli oraz świąteczny smak latte pierniczkowego dodadzą energii i poprawią nastrój niezależnie od aury za oknem.

Uzupełnieniem oferty napojów będzie grzany cydr – niezwykle aromatyczny napój na bazie jabłek i cynamonu.

Najważniejszym wydarzeniem realizowanym w ramach kampanii zimowej będzie wyjątkowa akcja charytatywna, która wystartuje 22 listopada br. Blisko 50 000 uroczych ozdób pierniczkowych trafi do kawiarni. Klienci będą mogli je nie tylko kupić za zaledwie 1,50zł za sztukę – wspierając dzięki temu szczytny cel, ale również własnoręcznie udekorować w specjalnym, artystycznym kąciku dekoracyjnym przygotowanym na terenie wybranych kawiarni.

Zysk uzyskany ze sprzedaży ozdób pierniczkowych zostanie przekazany Fundacji „Dr Clown”, która dzieląc się radością i śmiechem pomaga chorym dzieciom w szpitalach w całej Polsce.

Polecany film


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

15 listopada 2018, 21:54

Nasze propozycje