Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: 5 sposobów na jednodniowy detoks organizmu Następny artykuł: Orzeźwiająca nowość od firmy Żywiec Zdrój

Ryneczek Lidla – jakość i świeżość, która wyróżnia

Tylko 7% Polaków je owoce i warzywa do każdego posiłku, a niemal co drugi zapomina o ich spożywaniu w ciągu dnia.* Według badań Polacy jedzą zbyt mało warzyw i owoców, bez których nasza dieta staje się monotonna i uboga w witaminy, składniki mineralne i błonnik pokarmowy.

Z roku na rok w Polsce zwiększa się liczba osób z nadwagą i otyłością, coraz częściej problem ten dotyczy również dzieci. Niezwykle ważna jest edukacja młodych ludzi w zakresie zdrowego żywienia, roli warzyw i owoców w zrównoważonej diecie oraz zmiany nawyków żywieniowych. Według ekspertów najlepszym sposobem na dobre zdrowie jest regularne uprawianie sportu, okresowe wizyty u lekarza, unikanie stresu oraz… jedzenie owoców i warzyw. 

ryneczek lidla

A owoców i warzyw najczęściej szukamy na… bazarkach oraz ryneczkach

Według badania zleconego przez Komisję Europejską Polacy są największymi zwolennikami zakupów na bazarkach i ryneczkach w całej Unii Europejskiej. Niemal połowa z nas najczęściej kupuje tam owoce i warzywa, choć średnia w UE wynosi 33 proc. Szukamy tam przede wszystkim wysokiej jakości produktów, zwłaszcza żywnościowych. Część Polaków deklaruje, że kupuje na bazarach, ponieważ mają pewność, że produkty tam zakupione są świeże i krajowej produkcji. W ten trend wpisuje się koncept Ryneczek Lidla, któryjest miejscem dla wszystkich poszukujących świeżych owoców i warzyw wysokiej jakości. Każdego dnia Ryneczek Lidla oferuje ponad 90 różnych produktów dostarczanych do sklepów codziennie, także w niedzielę. W ofercie dostępne są produkty dobrze nam znane, ale również te egzotyczne, poznawane często podczas zagranicznych podróży, takie jak m.in. pitahaja, karambola, marakuja, kumkwat czy liczi.  

Wybór dostawców w oparciu o najwyższe standardy

Każdy producent, który chciałby zostać dostawcą sieci, musi spełniać wysokie standardy jakościowe określone przez Lidl Polska. Weryfikacja jakości nie kończy się jednak na tym etapie. Dostarczane do sklepów partie towaru są kontrolowane również przez zewnętrzne akredytowane laboratoria badawcze. Tylko w ubiegłym roku zlecono ponad 400 badań dla asortymentu z „Ryneczku Lidla”, jak również na bieżąco, kilka razy w ciągu dnia towar sprawdzany jest przez pracowników sklepu. Wszystko to po to, aby klienci mogli wybierać wyłącznie spośród najlepszych jakościowo i najbardziej świeżych produktów dostępnych na Ryneczku Lidla.

Bio-produkty coraz chętnej wybierane

Zwiększającą się świadomością konsumentów oraz globalnym trendem eko widoczne są także na Ryneczku Lidla. Pod marką Biotrend w Lidlu znajdziemy takie produkty jak: ziemniaki, cebule, cytryny, banany, jabłka, a sezonowo także pomarańcze czy truskawki. Produkty te pochodzą ze specjalnych, certyfikowanych upraw, w ramach których nie wykorzystuje się oprysków chemicznych, nawozów sztucznych, stymulatorów wzrostu, modyfikacji genetycznych oraz konserwantów. Dzięki temu bio-owoce i bio-warzywa są w pełni naturalne, co ma szczególne znaczenie w diecie najmłodszych. Dziś produkty Biotrend stanowią najbardziej korzystną na polskim rynku ofertę żywności BIO pod względem relacji jakość – cena.

Lidl wspiera polskich sadowników

Poprzez zaangażowanie w kampanię Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji „Jem bo Polskie” Lidl przyczynia się do popularyzacji polskich jabłek wśród swoich klientów. Dzięki tym działaniom sieć wraz z innymi podmiotami zrzeszonymi w ramach organizacji poprawiła notowania jabłek z polskich sadów. W 2014 roku sprzedaż tych owoców w Lidlu osiągnęła dwucyfrowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu w 2013 roku.

Jednak zanim wystartowała jesienna kampania „Jem, bo Polskie”, Lidl rozpoczął własną kampanię promującą polskie jabłka. Wsparcie reklamowe akcji stanowiły przede wszystkim  spoty telewizyjne z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy.

*Badanie na zlecenie Krajowej Unii Producentów Soków

zdjęcia: materiały PR

Polecany film

Pascal Brodnicki o Azja Express


Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

17 stycznia 2017, 06:07

Nasze propozycje