Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Nosisz okulary? Mamy dla Ciebie makijaż, który wreszcie stanie się wid... Następny artykuł: Knifeeyeliner to najgorętszy trend w najbliższych tygodniach! Spróbuje...

17-letni makijażysta z Instagrama pierwszą męską "twarzą" marki Covergirl

Makijaż,
,
, tagi: makijaż
CoverGIRL? Raczej CoverBOY! James Charles, 17-letni makijażysta z Nowego Jorku, którego na Instagramie obserwuje pół miliona fanów, jako pierwszy mężczyzna w historii dołączył do szacownego grona ambasadorów (wśród nich m.in. Katy Perry) marki kosmetycznej Covergirl. Szykuje się prawdziwa rewolucja?

O Jamesie Charlesie pisaliśmy przy okazji publikacji jego zdjęcia na Instagramie, które zdobyło sto tysięcy lajków. Od tego czasu baza fanów 17-letniego makijażysty powiększyła się do pół miliona.

Bloger, vloger i influencer, który sam siebie nazywa „początkującym makijażystą z Nowego Jorku”, jako pierwszy mężczyzna w historii został twarzą Covergirl, a w gronie ambasadorów marki makijażowej powitała go sama Katy Perry, z którą spotkał się na sesji.

James Charles za kulisami sesji Covergirl/fot. mat. prasowe

Chociaż James jest pierwszym mężczyzną w makijażu Covergirl, trend na łamanie barier między kobiecością a męskością jest żywy także w markach Formula X, która zatrudniła YouTubera Patricka Starra, czy Ofra Cosmetics, która podjęła współpracę z vloggerem Manny Mua.

James Charles z Katy Perry/fot. mat. prasowe

„Wszystkie twarze Covergirl łamią zasady, pozostając sobą. To tyczy się także Jamesa Charlesa. Jego konto na Instagramie pełne wyrazistych makijaży pozwoliło chłopakom, takim jak Charles, odważyć się na eksperymenty”, tłumaczą decyzję o zatrudnieniu Jamesa szefowie Covergirl.

Sam James, chociaż kocha się malować, nie jest transseksualistą. W wywiadzie dla „Marie Claire” powiedział, że czuje się chłopcem i chce być chłopcem.

„Makijaż to dla mnie forma sztuki. Ale równie dobrze czuję się w makijażu, jak i bez niego”, mówił Charles.

James Charles twarzą Covergirl/fot. mat. prasowe

A wy co myślicie? Podoba wam się pomysł na taką kampanię?

zdjęcia: materiały PR

Polecany film

Czym nakładać podkład?


Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

18 stycznia 2017, 11:11

Nasze propozycje