Poprzedni artykuł: Lip art – już sztuka czy jeszcze makijaż? Następny artykuł: TOP 5 z KWC: Szminki w pisaku

Mężczyźni w reklamie kosmetyków do makijażu. Dobry pomysł?

Do tej pory rola mężczyzn w reklamach marek kosmetycznych sprowadzała się do towarzyszeniu kobietom, a konkretniej – sprowadzania ich do obiektu seksualnego. Marka Anastasia Beverly Hills postanowiła położyć temu kres.

Kolejne kampanie utwierdzają w przekonaniu, że makijaż jest tylko dla kobiet. Seria zdjęć popularnej marki urodowej ma nas z tego błędu wyprowadzić. Firma Anastasia Beverly Hills opublikowała na Instagramie kilka zdjęć modeli z subtelnym makijażem, a konkretniej – nałożonymi rozświetlaczami, które podkreślają męskie rysy.

Czytaj też:  6 największych wpadek makijażowych polskich gwiazd ostatniego miesiąca

Męscy modele w obiektywie Giuliano Bekora reklamują dwa nowe zestawy metalicznych rozjaśniaczy Glow Kit – Moonchild oraz Sweets. Chociaż w odcieniach złota, perłowej lawendy i metalicznego błękitu wyglądają raczej nietypowo, zdjęciom trudno odmówić uroku. Z założenia zatrudnienie modeli miało pokazać, że mężczyźni w makijażu nie muszą wyglądać kobieco.

Czytaj też: Top 5 z KWC: pomadki ochronne z SPF

Kampania miała podkreślić to, czego reprezentacją są nowe palety rozświetlaczy: inność i kreatywność. Sądzimy, że dopóki makijaż wśród mężczyzn będzie służył podkreślaniu ich kości policzkowych, nikt nie będzie oponował. Do metalicznych cieni na ich powiekach pewnie już trudniej byłoby nam przywyknąć.

zdjęcia: materiały PR

Polecany film


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

23 października 2018, 03:08

Nasze propozycje