Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Lip art – już sztuka czy jeszcze makijaż? Następny artykuł: TOP 5 z KWC: Szminki w pisaku

Mężczyźni w reklamie kosmetyków do makijażu. Dobry pomysł?

Do tej pory rola mężczyzn w reklamach marek kosmetycznych sprowadzała się do towarzyszeniu kobietom, a konkretniej – sprowadzania ich do obiektu seksualnego. Marka Anastasia Beverly Hills postanowiła położyć temu kres.

Kolejne kampanie utwierdzają w przekonaniu, że makijaż jest tylko dla kobiet. Seria zdjęć popularnej marki urodowej ma nas z tego błędu wyprowadzić. Firma Anastasia Beverly Hills opublikowała na Instagramie kilka zdjęć modeli z subtelnym makijażem, a konkretniej – nałożonymi rozświetlaczami, które podkreślają męskie rysy.

Czytaj też:  6 największych wpadek makijażowych polskich gwiazd ostatniego miesiąca

Męscy modele w obiektywie Giuliano Bekora reklamują dwa nowe zestawy metalicznych rozjaśniaczy Glow Kit – Moonchild oraz Sweets. Chociaż w odcieniach złota, perłowej lawendy i metalicznego błękitu wyglądają raczej nietypowo, zdjęciom trudno odmówić uroku. Z założenia zatrudnienie modeli miało pokazać, że mężczyźni w makijażu nie muszą wyglądać kobieco.

Czytaj też: Top 5 z KWC: pomadki ochronne z SPF

Kampania miała podkreślić to, czego reprezentacją są nowe palety rozświetlaczy: inność i kreatywność. Sądzimy, że dopóki makijaż wśród mężczyzn będzie służył podkreślaniu ich kości policzkowych, nikt nie będzie oponował. Do metalicznych cieni na ich powiekach pewnie już trudniej byłoby nam przywyknąć.

zdjęcia: materiały PR

Polecany film

Manicure - velvet nails


Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

17 stycznia 2017, 01:46

Nasze propozycje