Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Najmodniejsze kolory na wiosnę i lato 2016 Następny artykuł: To najpiękniejsza kolekcja NYFW? Suknie Marchesa zachwycają!

Zamiast ideału - niedoskonałości! Odważna kampania bieliźnianej marki

Moda,
,
, tagi: modelki plus size, kampania bielizny
To zdecydowanie jedna z najbardziej oryginalnych kampanii ostatnich miesięcy. Bieliźniana marka "Lonely" zamiast ukrywać niedoskonałości ciała, stawia na ich eksponowanie. Z jakim skutkiem? Zobaczcie zdjęcia.

Kilka miesięcy temu marka &Other Stories wzbudziła duże kontrowersje kampanią, w której nie użyto Photoshopa. Odważne zdjęcia szeroko omawiano w mediach, ale w porównaniu z tym, co właśnie zaprezentowała nowozelandzka marka "Lonely", teraz wydają się one niezwykle subtelne.

Kampania bielizny "Lonely"

Kampaniabieliźnianej marki "Lonely" zrywa z prezentowaniem idealnych ciał i w sposób skrajny promuje niedoskonałości. Modelkami, które widzimy na zdjęciach zostały dwie dziewczyny, które wygrały konkurs organizowany przez markę. Paloma Elsesser i Arvida Bystrom reprezentują dwa, zupełnie różne typy sylwetek. Jedna to modelka plus-size, druga przez wiele lat borykała się z anoreksją.

Kampania bez Photoshopa

Do obróbki zdjęć nie użyto Photoshopa, aby modelki wyglądały jak najbardziej naturalnie. Na fotografiach widzimy więc wiele niedoskonałości - pieprzyki, fałdki, nieogolone pachy, cellulit czy rozstępy. Wszystkie zdjęcia znajdziecie w naszej galerii.

Co sądzicie o takich kampaniach?

zdjęcia: materiały prasowe

Polecany film

Długie weekendy 2017


Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

19 stycznia 2017, 14:17

Nasze propozycje