Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Milan FW: Niesamowita odsłona stylu retro w nowej kolekcji Gucci Następny artykuł: Katarzyna Wolska w wyjątkowej kampanii Intimissimi #ImAStory

Zaskakująca współpraca - Gosia Baczyńska zaprojektowała kolekcję dla… Rossmanna!

Moda,
,
, tagi: nowe kolekcje, nowe kolekcje 2015/16, Gosia Baczyńska, Rossmann
Duet Paprocki&Brzozowski zaprojektował koce dla Biedronki, Robert Kupisz koszulki dla Empiku, torebki Wittchen sprzedawano w Lidlu – współprace czołowych projektantów i marek z sieciami dyskontów to nic nowego. Mimo to minikolekcja zaprojektowana przez Gosię Baczyńską dla Rossmanna wzbudziła niemałe zdumienie. Bo takiej współpracy z pewnością nikt się nie spodziewał.
g by baczyńska

Czemu współpraca Gosi Baczyńskiej i Rossmanna wzbudziła aż tak duże zdziwienie? Przede wszystkim zaskakuje wybór sieci, która ma rozpowszechniać kolekcję – Rossmann jako czołowa drogeria nie jest kojarzony przecież z ubraniami, a po prostu z kosmetykami. Wydawać by się mogło, że brak przymierzalni, dużych luster i mała przestrzeń raczej wykluczają oferowanie ubrań.

Duże zdziwienie budzi też sama marka – Gosia Baczyńska, która jako jedyna Polska projektantka pokazuje swoje kolekcje w Paryżu, kojarzona jest raczej z luksusem niż modą dla mas.

g by baczyńska

Gosia Baczyńska o kolekcji

Sama projektantka o współpracy opowiedziała w rozpowszechnianym przez drogerię Rossmann miesięczniku „Skarb”. W rozmowie z Agatą Młynarską mówiła:

Wszyscy myślą, że projektanci ubierają tylko gwiazdy. A przecież my ubieramy najróżniejsze kobiety. I bardzo znane i te "normalne". […]Cały czas mam na uwadze w jakim społeczeństwie żyjemy. Dlatego postanowiłam zrobić modę dla każdego, żeby była ponadczasowa, a nie na jeden sezon.

gosia baczyńska w rossmannie

G by Baczyńska – kolekcja i ceny

Motto kolekcji Gosi Baczyńskiej dla Rossmanna brzmi - „Moda dla wszystkich kobiet niezależnie od wieku”. Na zdjęciach lookbookowych znalazły się trzy modelki, które reprezentują trzy różne pokolenia. Klasyczne ubrania i dodatki wchodzące w skład kolekcji istotnie pasują do kobiet w różnym wieku.

W kolekcji znajdziemy klasyczne bluzki, spodnie i spódnice z imitacji skóry oraz dodatki – torebki, paski, szale i rękawiczki. Na uwagę zasługują przede wszystkim t-shirty z motywem bijącego serca – motywu przewodniego kolekcji „I Feel Love” zaprezentowanej w Paryżu. Okazuje się więc, że promocyjne hasło #modadlawszystkich to nie tylko pusty slogan.

Ceny rozpoczynają od 19,99 za zdobione skarpety, a kończą na 149,99 za spodnie z efektem skóry. Zdjęcia wszystkich produktów wraz z opisem znajdziecie w naszej GALERII.

zdjęcia: materiały PR

Zobacz także

Polecany film

Gucci SS 2016

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

8 grudnia 2016, 10:53