Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Nie zgadniecie, czyj syn jest twarzą najnowszej kolekcji marki Adidas! Następny artykuł: Polka podbiła Nowy Jork! Jej kreacje nosi już... Rihanna

Różne odsłony kobiecości w jesiennej kampanii H&M

Moda,
,
, tagi: H&M, moda na jesień
Szwedzka sieciówka porusza temat różnorodności kobiet. Czy to dobry pomysł na kampanię?

Jaki tak naprawdę jest wzorzec kobiecości? Kogo możemy nazwać prawdziwą kobietą patrząc wyłącznie na nasz wygląd? I czy osoba, która odbiega od wzorców jest gorsza? H&M walczy ze stereotypami i podkreśla różnorodność za pomocą kampanii #Ladylike.

Zobaczcie także:  Najmodniejsze modele butów na jesień i zimę

Kogo więc widzimy w spocie reklamowym promującym jesienną kampanię sieciówki? Wystąpiła m.in. transpłciowa modelka Hari Nef, 72-letnia ikona stylu- Lauren Hutton, artystka Jillian Hervey, bezneswoman Pum Lefebure. Bohaterowie zostali zaprezentowani w codziennych czynnościach.

To nie pierwszy raz, kiedy znana marka odchodzi od stereotypowego postrzegania ideału kobiety, którym w świecie mody zazwyczaj były niezwykle szczupłe, wysokie modelki. To, co jeszcze niedawno wywoływało ogromne zdziwienie, czyli modelki plus size w kampaniach znanych marek, dzisiaj wydaje się być już czymś naturalnym. Ostatnio m.in. Nike do swojej kampanii zatrudniła kobiety plus size.

Co dzięki pokazaniu różnorodności kobiecego piękna osiągają producenci? Chyba każda z nas przyzna, że kiedy widzi, jak ubrania prezentują się na "normalnej" kobiecie o budowie ciała podobnej do naszego, wydają się one bardziej przystępne, nawet jeżeli ich cena nie należy do niskich. 
Ponadto warto zauważyć, że jeszcze niedawno wiele kobiet twierdziło, że nie uważa się za piękne, ponieważ daleko im do figury modelki, co w niektórych przypadkach kończyło się ogromnymi kompleksami. A teraz lubimy się (takie jakie jesteśmy w "realu") coraz bardziej! 

Jak Wam się podoba sposób zaprezentowania najnowszej kolekcji marki H&M?

Zobaczcie także:  HITY z sieciówek: torebki do 200 zł


Zobacz także