Poprzedni artykuł: Małgorzata Rozenek-Majdan w garniturze z Zary. Idealny na komunię albo... Następny artykuł: Seksowna modelka Victoria's Secret skopiowała stylizację Dody? Która w...

Łuszczyca, oparzenia i znamię na środku twarzy... Choroby skóry w reklamach znanej sieciówki

Moda,
,
, tagi: znamiona, blizny, łuszczyca, Missguided
Przyzwyczailiśmy się już do widoku rozstępów i cellulitu na stronach sklepów internetowych, ale wciąż mamy problem z mniej powszechnymi defektami. Missguided chce to zmienić!

Znana brytyjska marka odzieżowa zaskakuje swoją najnowszą kampanią! Kolekcję Missguided promują modelki, których skórę powszechnie uznano by za daleką od "normy". Każda z sześciu dziewczyn, które wzięły udział w sesji Missguided cierpi na jakąś skórną "przypadłość". Polly ma mnóstwo piegów, a Isabella blizny po oparzeniu, Beth ma łuszczycę, a Mariana znamię, Maya cierpi na pęcherzowe oddzielanie się naskórka, a Joanne jest albinoską.

Zobacz także: Szokująca kampania Reserved - dzięki niej o sieciówce zrobiło się naprawdę głośno

Jaki był cel kampanii Missguided?

Zdjęcia z sesji Missguided zostały opublikowane w mediach społecznościowych razem z hashtagiem #InYourOwnSkin (czyli: w twojej własnej skórze), który jest równocześnie hasłem kampanii.

Marka wybrała uczestniczące w niej modelki, by pokazać, że wyidealizowany obraz kobiet widoczny w reklamach czy na stronach magazynów, nie jest wcale "normalny". Mnóstwo ludzi żyje ze znamionami lub chorobami skóry i ignorowanie ich obecności jest krzywdzące i niebezpieczne. Twórcy kampanii Missguided postanowili zainspirować dziewczyny na całym świecie, by "kochały same siebie za to, jakimi są". Nam pomysł i realizacja bardzo się podobają.

Zobacz także: Jej twarz w połowie zakrywa czarne znamię, a ona zrobiła z niego atut!

A wy co myślicie o sesji Missguided?

Polecany film


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

27 maja 2018, 05:44

Nasze propozycje